mduppen Geplaatst 23 maart 2009 Geplaatst 23 maart 2009 (bewerkt) Een kort bericht aan cachers in Utrecht, om een cache te "redden". Kreeg vandaag van mijn moeder, die af en toe met mij mee cachen gaat, een mailtje. Zij heeft een cache gevonden zonder GPS. Zo open en bloot als deze cache erbij ligt is hij gedoemd te verdwijnen. Ik hoop dat bij iemand een lichtje gaat branden, die weet waar de cache ligt en hem kan redden. Ook hoop ik dat ik dit bericht op het goede forum geplaatst heb. Had de cache graag zelf willen "redden", maar vaar voor mijn werk op het moment in Mexico, beetje verw eg dus. Bedankt, Matthijs 23 maart 2009 bewerkt door Sivota Spoilerzin verwijderd.
doppie Geplaatst 23 maart 2009 Geplaatst 23 maart 2009 Ik weet welke cache dit is, ik zal de eigenaar even op dit forum wijzen. groet Doppie
mduppen Geplaatst 23 maart 2009 Auteur Geplaatst 23 maart 2009 Mijn moeder heeft me net een mailtje gestuurd, ze heeft hem iets verder naar achteren gedaan en onder bladeren verstopt, uit het zicht dus. Welke cache is dit? Wil hem wel een keer zelf lopen natuurlijk nu.
TuuronTour Geplaatst 23 maart 2009 Geplaatst 23 maart 2009 Het lijkt me verstandig als mduppen of een modje het eerste bericht even aanpast, want daarin wordt nu wel erg verklapt waar een cache ongeveer verstopt zit. Tenzij de eigenaar van de cache nav het bericht van Doppie hem verplaatst
Aanbevolen berichten