Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allen,

Sinds kort ben ik ook een bezitter van een Magellan Explorist 500. Het is vrij eenvoudig om de waypoints vanuit GSAK in het apparaat te krijgen, maar ik vind het nogal omslachtig hoe ik deze tijdens het (multi) cachen moet selecteren.

Nu doe ik het als volgt:

- druk op GOTO

- Selecteer "Geocache punten"

- Selecteer "Positie"

- Selecteer "Een niv. omhoog" (dit is de eerste map op de SD kaart in de map Geocaches, blijkbaar neemt de Magellan dit altijd als standaard map, dus bijvoorbeeld SDKAART\Geocaches\Cache1)

- Kies vervolgens de map van de cache welke ik momenteel loop (bijvoorbeeld SDKAART\Geocaches\Cache4)

- Uiteindelijk kies ik het volgende waypoint van de Multicache

Vandaag een cache met 15 waypoints gedaan... iedere keer bovenstaande stappen moeten uitvoeren. Is dit niet eenvoudiger te doen?

Geplaatst (bewerkt)
Hallo allen,

Sinds kort ben ik ook een bezitter van een Magellan Explorist 500. Het is vrij eenvoudig om de waypoints vanuit GSAK in het apparaat te krijgen, maar ik vind het nogal omslachtig hoe ik deze tijdens het (multi) cachen moet selecteren.

Nu doe ik het als volgt:

- druk op GOTO

- Selecteer "Geocache punten"

- Selecteer "Positie"

- Selecteer "Een niv. omhoog" (dit is de eerste map op de SD kaart in de map Geocaches, blijkbaar neemt de Magellan dit altijd als standaard map, dus bijvoorbeeld SDKAART\Geocaches\Cache1)

- Kies vervolgens de map van de cache welke ik momenteel loop (bijvoorbeeld SDKAART\Geocaches\Cache4)

- Uiteindelijk kies ik het volgende waypoint van de Multicache

Vandaag een cache met 15 waypoints gedaan... iedere keer bovenstaande stappen moeten uitvoeren. Is dit niet eenvoudiger te doen?

Ik heb een eXplorer XL (dat is ongeveer een 500 met een eehhh "slechtzienden-scherm")

Ik selecteer het volgende wpt gewoon op het scherm, daar zijn ze immers allemaal zichtbaar als je een beetje uitzoomt.

gewoon met je cursor erop staan en goto...klaar.

bewerkt door Twin Peaks
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...