hankthea Geplaatst 13 april 2009 Auteur Geplaatst 13 april 2009 De PQ's zijn wel gewoon gedraaid, maar de mail is nog niet (allemaal) binnen. Heb zojuist 2 PQ's ontvangen. Gebeurd de laatste tijd wel vaker dat de mail van een PQ een dag later komt. Gelukkig, dan ben ik niet de enige. Wat ik ook heb is het volgende: er staan een aantal caches en tb's op mijn watchlist. op 12 april is een tb gelogd, maar helaas, geen mail. Een cache die vandaag gelogd is heb ik wel mail van. Iemand dezelfde klachten?
wout147 Geplaatst 13 april 2009 Geplaatst 13 april 2009 yep, same here. Ook mail met nieuwe cache is vandaag niet binnengekomen.
Sparks Sailor Geplaatst 13 april 2009 Geplaatst 13 april 2009 Geen PQ's via mijn alternate gmail, zolas ik het wens. Ze kwamen vandaag wel binnen maar op mijn normale account!
Sivota Geplaatst 13 april 2009 Geplaatst 13 april 2009 Daar is vandaag ook wat nieuws van het Groundspeakforum over. zier hier: Pockuet Queries [PQ's] and whats going.......
Sparks Sailor Geplaatst 13 april 2009 Geplaatst 13 april 2009 Gelukkig, dan zal de 'fout' dus wel elders zitten. Dus ga ik Gewoon afwachten
Sivota Geplaatst 13 april 2009 Geplaatst 13 april 2009 Gelukkig, dan zal de 'fout' dus wel elders zitten. Dus ga ik Gewoon afwachten Volgens mij een herstart tussen 07.00 en 09.00 uur morgenochtend.
Sparks Sailor Geplaatst 14 april 2009 Geplaatst 14 april 2009 De eerste via mijn alternate Gmail is weer binnen. Zier er weer goed uit. En nu maar hopen dat het zo blijft.
hankthea Geplaatst 14 april 2009 Auteur Geplaatst 14 april 2009 (bewerkt) De pocketquerie van mijn founds is nog steeds niet binnen. (ongeveer 36 uur geleden aangevraagd. Ook zie ik dat ik van een nieuwe cache in de buurt geen mail gehad heb. De gewone dagelijkse voeding voor GSAk is inmiddels aangekomen. Sorry maar ik begrijp er echt niets van...... Het linkje hierboven van sivota werkt niet. Ik krijg de melding: Sorry, the link that brought you to this page seems to be out of date or broken. Misschien komt dat omdat ik niet ingelogd ben. Dus log ik in: krijg dan de melding: You must already have registered for an account before you can log in. If you do not have an account, you may register by clicking the 'register' link near the top of the screen I've forgotten my password! Click here! Kennelijk ben ik mijn paswoord vergeten, en daarop krijg ik keurig een mail met het juiste paswoord. Maar helaas, het bovenstaande scherm blijft verschijnen. Dan maar opnieuw registreren, ook deze link werkt niet, ik kom dan als guest in het forum, zoeken op het forum kan niet, want dan moet ik ingelogd zijn...... zucht! Sorry maar ik hier begrijp ik ook niets van...... 14 april 2009 bewerkt door hankthea
Sivota Geplaatst 14 april 2009 Geplaatst 14 april 2009 De pocketquerie van mijn founds is nog steeds niet binnen. (ongeveer 36 uur geleden aangevraagd.Ook zie ik dat ik van een nieuwe cache in de buurt geen mail gehad heb. De gewone dagelijkse voeding voor GSAk is inmiddels aangekomen. Sorry maar ik begrijp er echt niets van...... Ja, daar lijkt nog wat mis mee te zijn, getuige dit draadje op het Groundspeakforum dat over "my finds" en Pocket Queries gaat.
Aanbevolen berichten