DanyellO Geplaatst 3 augustus 2009 Geplaatst 3 augustus 2009 Ik heb ook even een screen protector besteld bij ZAGG. Ik zie op ZAGG alleen een screen protector voor de Oregon 300. Past die ook op de 550? Ik heb deze sinds vrijdag en gezien de krassen op m'n vorige GPS wil ik ook wel zo'n protectortje hebben!
Team WECA Geplaatst 3 augustus 2009 Geplaatst 3 augustus 2009 Ik heb ook even een screen protector besteld bij ZAGG. Ik zie op ZAGG alleen een screen protector voor de Oregon 300. Past die ook op de 550? Ik heb deze sinds vrijdag en gezien de krassen op m'n vorige GPS wil ik ook wel zo'n protectortje hebben! Ik heb mijn protector gekocht bij de lokale MediaMarkt, formaat 3,5". Te groot en dus op maakt moeten knippen. Daarna zonder al te veel problemen op het display kunnen plakken. Ik gok dat een foto-zaak ook al van dat soort screen-protectors heeft. Ook handige voor digitale camera's die je meesleept tijdens het cachen. zo heeft mijn DSLR die ik regelmatig om mijn nek heb hangen, nu krassen op het display. Komt omdat ie met de rugzak-heup-sluiting in contact is gekomen. Minder dus, ook daar was het tijdig plaatsen van een protector handig geweest, nu dus te laat... Team WECA jr
vogelen Geplaatst 18 augustus 2009 Geplaatst 18 augustus 2009 Kun je de foto`s ook naar de andere oregon apparaten versturen. vogelen
Team WECA Geplaatst 18 augustus 2009 Geplaatst 18 augustus 2009 Kun je de foto`s ook naar de andere oregon apparaten versturen. vogelen Dat heb ik niet kunnen proberen. Had geen budget om 2 Oregons 550/550t te kopen. En heb ook geen eerdere versie (200/300/400t). Dus hierover kan ik niets vertellen. Team WECA jr
Aanbevolen berichten