Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

14 oktober hebben wij (Minouschka) de Buisse Kindercache gelopen

Maar er was niets meer te vinden van de cache.

In het uurtje dat we op de plek aanwezig waren

(inmiddels omgetoverd tot een soort FIRST DUTCH )

Kwam er een boswachter aan met gevolg die ons vriendelijk nogwel :beerchug: dringend ons verzocht

deze plek te verlaten omdat deze in een rust en heidegebied lag en wij ons buiten de paden bevonden.

Deze plek is dus verboden terrein.

Een aantal dagen voordat wij gingen had ik de eigenaar nog gemailt of hij er nog lag maar geen reactie.

Ook 's avond na de cache te hebben gelopen heb ik de eigenaar gemailt en tot nu toe geen reactie.

Is er iets aan te doen , aan dit soort problemen ??? :wine:

Groetjes Minouschka

Details op:

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai....aspx?wp=GCA999

Geplaatst

Je hebt nu gelogd met: didn't find it, maar je kunt hem ook wijzigen in: needs archived, oftewel: zou gearchiveerd moeten worden.

Dat is een goede waarschuwing aan andere cachers en voor de gc.com een goede reden om hem eens nader te bekijken, en evt. te archiveren.

Geplaatst

Hallo Geoman

Ik heb inmiddels jou text gebruikt voor het aanpassen van mijn log

Staat iets netter.

Maar je moet wel begrijpen dat als je met een aantal kinderen al een paar avonden

aan het knippen en plakken bent om de coderol voor elkaar te krijgen

en dan op DE dag gaat kidsgoecachen en niks kunt vinden en nog een keer wordt weggestuurd

door een man in een groen pak met een verheven stem

dat dit bij kinderen niet goed overkomt en erg teleurstellend is.

Geplaatst

geeft wel aan waarom er dus goedkeuringsregeltjes zijn....

maar ben het met je eens dat het heel erg jammer is om dat zo te moeten ervaren..

het is een stukkie leuker als je kunt blijven cachen met de kinderen!

groets,

Michiel

Geplaatst

Nah wat jammer nou...het was zo'n leuke cache. Wij hebben hem met plezier gedaan met onze dochter en haar vriendinnetjes. (foto's op mijn site)

Ik weet dat Bert612 als alleenstaande vader met 2 dochters het hartstikke druk heeft en je zeker gaat terug mailen, als die naast zijn baan het huishouden de was enz weer beetje tijd heeft.

groetjes Heks

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...