Spring naar bijdragen

Kindercache Rond Venlo?


jomalima

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hallo,

 

Binnenkort gaan we een paar dagen naar Venlo. Ik vroeg mij af of iemand daar nog een leuke kindercache weet?

 

Alvast vriendelijk bedankt,

 

johlin

 

 

Team Kabbie1:

We hebben afgelopen weekend de kindercache "heksje Linette" gelopen, deze ligt voor Deurne, volgens mij vanaf Venlo ongeveer 40 km(of is deze te ver weg).

Deze route was niet te lang(1,5 a 2 uur totaal), leuke waypoints welke echt op kinderen afgestemd waren.

Veel plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Hallo,

 

Binnenkort gaan we een paar dagen naar Venlo. Ik vroeg mij af of iemand daar nog een leuke kindercache weet?

 

Alvast vriendelijk bedankt,

 

johlin

 

 

Team Kabbie1:

We hebben afgelopen weekend de kindercache "heksje Linette" gelopen, deze ligt voor Deurne, volgens mij vanaf Venlo ongeveer 40 km(of is deze te ver weg).

Deze route was niet te lang(1,5 a 2 uur totaal), leuke waypoints welke echt op kinderen afgestemd waren.

Veel plezier.

 

 

Team Kabbie1,

 

Vriendelijk bedankt voor jullie suggestie. Ik heb er al even bij gekeken. Ziet er erg leuk uit. We gaan 'm zeker meenemen op vakantie. 40 Km rijden is op zich nog wel te doen. Mocht er iemand anders nog een ander leuk idee hebben dan hoor ik het graag. We gaan immers een klein weekje erheen. Het hoeft niet perse een kindercache te zijn. Zolang het maar goed te doen is voor kinderen. Onze voorkeur gaat ook uit naar caches die goed te doen zijn met kinderwagen.

 

Met vriendelijke groet,

johlin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is met kids ook wel aan te bevelen, en dan met name kleinere kinderen. zo ongeveer in de leeftijd 4-7 jaar:

 

 

 

GCW694

 

En ook makkelijk vanuit Venlo bereikbaar !

 

succes en veel plezier in ut Limburgse,

 

Jack

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De cache "groeten uit Limburg" is ook een aanrader ligt in de buurt van Roermond.

Maak hier even AANRADER (met hoofdletters dus ipv kleine letters) van (vertrouw me). De 2 teams die onder de naam Quick en Flupke de cache hebben gemaakt hebben beslist een kunststukje geleverd.

bewerkt door Nemelis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

de Overloonse dieren cache een heel leke voor kinderen.

en na afloop een ijsje eten in het dorp.

of naar het zoopark.

zeer leuk voor kinderen.

 

groet team YWIE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...