Kabbie Geplaatst 15 februari 2009 Geplaatst 15 februari 2009 Ik ben nog maar een beginner en heb nog maar 4 caches gevonden. (maar al wel de smaak te pakken) Nu wilde ik GCXYVK(vrede in de peel) lopen, echter halverwege moest ik gaan projecteren en daar ging het mis. Hoe moet ik dat aflezen van de Garmin 400T? Kan ik dit invoeren? zo ja hoe. Ik las wel dat je rustig aan moet beginnen, maar ik vind het puzzelen/zoeken zo leuk tijdens het lopen. Al vast bedankt, Kabbie. Ps: een vraagje over een coin/TB, als ik er een vind in een cache, mag ik deze dan meenemen of mag ik deze pas meenemen als ik een andere coin/TB er voor in de plaats leg?
TuuronTour Geplaatst 15 februari 2009 Geplaatst 15 februari 2009 Ik neem aan dat je het over de Oregon hebt? Als het goed is heb je het laatste punt als waypoint hebt bewaard. Ga in het menu naar "Waypoint manager", en kies dat waypoint. Je komt weer in een menu, kies "geprojecteerd waypoint" en je kan koers en afstand (kies meters als eenheid) invoeren. Er wordt dan een nieuw WP met een volgnummer aangemaakt die je vervolgens kan kiezen als nieuw doel via "waarheen". Andere TB/coin in cache leggen is leuk maar hoeft niet. Het gaat erom dat de TB/coin dankzij jou weer kan reizen naar de volgende cache die je doet.
Kabbie Geplaatst 16 februari 2009 Auteur Geplaatst 16 februari 2009 Ik neem aan dat je het over de Oregon hebt? Als het goed is heb je het laatste punt als waypoint hebt bewaard. Ga in het menu naar "Waypoint manager", en kies dat waypoint. Je komt weer in een menu, kies "geprojecteerd waypoint" en je kan koers en afstand (kies meters als eenheid) invoeren. Er wordt dan een nieuw WP met een volgnummer aangemaakt die je vervolgens kan kiezen als nieuw doel via "waarheen". Andere TB/coin in cache leggen is leuk maar hoeft niet. Het gaat erom dat de TB/coin dankzij jou weer kan reizen naar de volgende cache die je doet.
Kabbie Geplaatst 16 februari 2009 Auteur Geplaatst 16 februari 2009 Ik neem aan dat je het over de Oregon hebt? Als het goed is heb je het laatste punt als waypoint hebt bewaard. Ga in het menu naar "Waypoint manager", en kies dat waypoint. Je komt weer in een menu, kies "geprojecteerd waypoint" en je kan koers en afstand (kies meters als eenheid) invoeren. Er wordt dan een nieuw WP met een volgnummer aangemaakt die je vervolgens kan kiezen als nieuw doel via "waarheen". Andere TB/coin in cache leggen is leuk maar hoeft niet. Het gaat erom dat de TB/coin dankzij jou weer kan reizen naar de volgende cache die je doet. Kabbie: Je hebt gelijk, ik bedoelde de Oregon. Bedankt voor je antwoord, ik heb het ingevoerd via jouw aanwijzing en het werkte meteen. Nu kunnen we binnenkort deze route uitlopen.
Aanbevolen berichten