Spring naar bijdragen

GSAK account nummer


Diversion600

Aanbevolen berichten

Hoi Allen,

 

Ik zou graag eens willen gaan oefenen met GSAK, ik hoor/lees hier zoveel verhalen over...

 

Nu had ik mijn account naam ingevuld en met GSAK zou ik dan kweet niet hoeveel caches in Amerika ed hebben gevonden.. wat dus niet klopt.

 

Nu heb ik een PQ gedraait met mijn gevonden caches.. aantal klopt niet, maar goed, dat laten we even daar, .. ( zijn al zoveel draadjes over geweest..)

 

Maar als ik die importeer in GSAK dan nog komen er caches tevoorschijn die ik gevonden zou hebben oa in Nieuw Zeeland.. in GSAK zou ik er totaal 148 gevonden hebben.. haha mocht ik willen..

 

Maar goed.. nu lees ik in de sticky post over GSAK dat je ook je account nummer kan gebruiken.. ik las in een post van Kruimel aan Tornado Bram dat hij ergen een account nummer zag, en dat kwam niet over een met het lid nummer bij je profiel..

 

Waar kan ik nu mijn account nummer vinden, zodat ik de basis in GSAK op orde heb voor ik verder ga zitten rommelen ??

 

Dank je wel.... :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi,

 

dit probleem had ik ook, alleen dan met caches uit Australie.... :crybaby:

 

Ik heb GSAK toen volledig verwijderd, en ook alle mapjes verwijderd uit de map GSAK,

 

vervolgens GSAK opnieuw geïnstalleerd en het probleem was bij mij opgelost. :yes:

 

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze zijn misschien per ongeluk door je zelf geselecteerd, maar kun je ook weer heel makkelijk deselecteren.

Is een beetje afhankelijk welke velden je zelf zichtbaar hebt, maar anders even via Tools -Options, en vervolgens het blad display selecteren.

Zoek hier naar "Found status"en eventueel naar "Found by me" en alle overige instellingen die je wilt.

Als het goed is kun je nu eventueel alle caches die ten onrechte als gevonden staan aangevinkt uitschakelen door het vinkje weg te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

In de folder /Gsak/data staan je databases deze kan je zondermeer weggooien en gsak opnieuw starten dat is alles leeg!. maak dan een pocketquery op geocaching.com van al je founds en b.v. caches die graag wilt bezoeken dan zou alles moeten zijn zoals je het wilt.

 

er bestaan Events voor dit soort software zodat je e.e.a hierover kan leren mocht je niet makkelijk met software en databases kunnen omgaan Ook het Gsak forum bied uitkomst voor al dit soort veel voorkomende vragen

 

Divirsion600, je bent altijd welkom om eens e.e.a. te komen bekijken (vlak bij huis :yes: )

we hebben elkaar pas nog gezien in het park bij prinsenbeek en een coin geruild

 

suc6

 

PE1MZS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:yes: Super all die hulp !!! :crybaby:

 

OP het moment heb ik netjes alle cahces welke ik gevonden heb op een rijtje staan.

 

En tja.. ik lees dat er meer in zit dan alleen dit lijstje maken haha..

 

 

Hier ga ik met een paar aanbiedingen van jullie netjes eens voor zitten om aan te werken.

 

Thanks voor alle aanbiedingen. Mijn vraag is nu beantwoord dus draadje mag dicht :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GSAK databases weggooien. Dan ben je ook alle gearchiveerde NF's kwijt. Dat vind ik uit oogpunt van 'geschiedschrijving' onverstandig

 

als je dit in een andere DB stopt hebt je daar geen last van maar een begginer met Gsak krijgt zo´n voorbeeld database mee geinstalleerd en dar ga je dan mee zitten prutsen tot dat je er niet meer uit komt en wil je graag weer schoon beginnen dat was de reden van mijn post :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...