Ervani Geplaatst 29 januari 2009 Share Geplaatst 29 januari 2009 (bewerkt) Een tijd geleden las ik hier op het forum een bericht over een tekort aan munitiekisten. Vandaag in een dump geweest waar ze een stellingkast vol kisten hebben. Hoeveel wil je er hebben? 10? 20? 100? 200? roept u maar. Grote kisten 10E en de kleine 7.50E, als je op zoek bent even een PB dan geef ik het adres. 29 januari 2009 bewerkt door Ervani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 29 januari 2009 Share Geplaatst 29 januari 2009 Heel aardig van je, maar dat is te duur..... Wil je een goedkoper alternatief dan kan je mij ook een PM sturen . 4 soorten staal van heel groot tot de smalle ammoboxen. En voor de liefhebber ook nog houten kisten in twee uitvoeringen. En om niet alleen te reclameren zijn er ook nog Tuitje en Smeule die je kunt mailen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 29 januari 2009 Share Geplaatst 29 januari 2009 Ik heb er ook een aantal maar verkoop ze niet. Wil je er 1 hebben, gewoon vragen als je me ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 29 januari 2009 Share Geplaatst 29 januari 2009 Ha! Ik vind ze meestal ;ontdoe ze van inhoud en neem ze vervolgens mee ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 29 januari 2009 Share Geplaatst 29 januari 2009 Aan de kistjes die ik vandaag gezien heb ben je al een tijd niet op pad geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 29 januari 2009 Share Geplaatst 29 januari 2009 Aan de kistjes die ik vandaag gezien heb ben je al een tijd niet op pad geweest. Ssttt! Het waren er maar twee niet ?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden