realdeal Geplaatst 26 januari 2009 Share Geplaatst 26 januari 2009 wie o wie weet hoe ik mijn acount nummer op .com kan zie!! dit is voor gask dus wie wil helpen bij voorbaat dank. team realdeal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 26 januari 2009 Share Geplaatst 26 januari 2009 (bewerkt) Volgens mij kun je bij GSAK je geocaching.com nickname invullen, toch? Edit: oeps toch niet, je hebt je id nodig, effe zoeken 26 januari 2009 bewerkt door Team Gelaen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
silkwood Geplaatst 26 januari 2009 Share Geplaatst 26 januari 2009 2) If you have found caches: Go the geocaching.com page of a cache you recently found and download the GPX file for that cache. Open the GPX file with any text editor (e.g. Notepad, Wordpad, Microsoft Word, Word Perfect). Search (Edit>Find in most text editors) for the Geocaching.com name under which you logged the cache. This should take you to a line that looks like this: <groundspeak:finder id="123456">Geocacher</groundspeak:finder>. Your Owner ID# is the number right after "groundspeak:finder id=". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 26 januari 2009 Share Geplaatst 26 januari 2009 (bewerkt) Bovenstaand uit de help van gsak en de link hieronder ook uit de help van gsak http://forums.groundspeak.com/GC/index.php...t&p=1432885 Edit: Kortom, inloggen op het geocaching.com forum (met je .com nickname). Jezelf opzoeken in de memberlist en met de muis op je naam gaan staan, geeft onder in de statusbalk je id weer. 26 januari 2009 bewerkt door Team Gelaen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
realdeal Geplaatst 27 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 27 januari 2009 oke ik heb mijn nummer gevonden. bedankt voor de info Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden