Spring naar bijdragen

Event Kalender Aangepast


Kruimeldief

Aanbevolen berichten

Tijdens het invoeren van nieuwe events bedacht ik me dat er nogal eens geklaagd werd over het aantal dagen dat een event van te voren te zien is op de indexpagina van het forum (onderaan).

De tijdsduur stond ingesteld op 21 dagen, oftewel 3 weken. Dat is als aankondiging eigenlijk te weinig omdat de meeste events ongeveer drie maanden voor aanvang gepubliceerd (mogen) worden en de reviewers ook nog eens niet naar een an twee weken kijken.

 

Met andere woorden, zelfs drie weken van te voren melden dat er een event is, is eigenlijk te laat omdat dan menigeen er al van af weet via de notification van geocaching.com en zichzelf al heeft aangemeld.

 

Na eens flink zoeken en spitten heb ik de optie gevonden om meer events in een keer te laten zien en zelfs de data in te stellen.

 

Bij deze dus op 100 dagen gezet en ik vermoed dat ik hiermee een flink aantal forumgebruikers een plezier heb gedaan. 100 dagen is normaliter ruim voldoende.

 

Verder heb ik de vrijheid genomen ook al events te vermelden die wel al in de reviewqueue staan, maar nog niet gepubliceerd zijn omdat ze of nog niet aan de voorwaarden voldoen, of omdat ze buiten de 3 maanden van aanvragen zitten.

 

Officieel is het zo dat een event gepubliceerd mag worden tussen de drie maanden en drie weken voor aanvang van het event en een Mega event mag maximaal 6 maanden voor aanvang van het event gepubliceerd worden, maar dat is in Nederland nog nooit voorgekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...