nl1ede Geplaatst 18 januari 2009 Share Geplaatst 18 januari 2009 Hoi weet iemand waar op de NL site die papieren staan die je kan afdrukken voor in je Cache? Toevallig gevonden etc. deze zijn er in diverse talen, maar ik kan door de bomen het bewuste papiertje niet meer vinden in het bos. PPPff Groeten van Erik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D_Jakke Geplaatst 18 januari 2009 Share Geplaatst 18 januari 2009 Hoi weet iemand waar op de NL site die papieren staan die je kan afdrukken voor in je Cache? Toevallig gevonden etc. deze zijn er in diverse talen, maar ik kan door de bomen het bewuste papiertje niet meer vinden in het bos. PPPff Groeten van Erik. http://www.geocaching.com/articles/geocachenote_dutch.doc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 18 januari 2009 Share Geplaatst 18 januari 2009 Kijk hier eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nl1ede Geplaatst 18 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 18 januari 2009 ziet er goed uit, dat is wat ik zocht. nog even een aanvulling ik heb DEZE ook gevonden (eindelijk) daar staan bijna alle gangbare talen op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden