DoS Geplaatst 16 januari 2009 Geplaatst 16 januari 2009 http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=209 MapSource software version 6.15.3 as of January 15, 2009 Download (61.04 MB) View download instructions and system requirements Notes: * WARNING: This software will not work unless you already own a MapSource product. * This version of MapSource no longer supports Windows 98, Windows Me, and Windows NT. * Works with Windows Vista. Change History Changes made from version 6.14.1 to 6.15.3: * Fixed an issue where blank map tiles are left on the screen. * Fixed an issue with redrawing the map after a detail level change. * Enhanced the drawing of roads to better distinguish primary from secondary roads. * Added the ability to adjust symbol size of icons. * Fixed the display of spot soundings in Marine maps. * Fixed an issue with areas getting highlighted inadvertently. * Fixed 'Move Waypoint', 'Insert Route Section', and 'Extend Route' capabilities from right-click context menus. * Fixed an issue with water regions getting clipped. * Limited 'Nearest Features' to only displayed maps. * Fixed overlapping copyright information for certain maps. * Fixed the display of certain Marine icons in the 'Find Nearest Places' dialog. * Fixed an issue with improper amenities getting displayed for 'Exit Properties' * Modified the color used for bathymetric lines. * Enhanced the look of dashed and dotted lines. * Enhanced sizes of certain labels. * Enhanced the look of road shield icons. * Fixed an issue when using certain find operations. * Fixed an issue where changing the font would result in no labels being displayed. * Fixed an issue with using the Roads & Rec 2.1 Hawaii and Alaska product
0 Malyenki Geplaatst 18 januari 2009 Geplaatst 18 januari 2009 Ik zie ook wel provinciegrenzen in masource (topo nl).
0 langzaam Geplaatst 18 januari 2009 Geplaatst 18 januari 2009 (bewerkt) ik mis in de laatste de versie de custum icoons, dus kan niet eens meer de reeks van Xaa er inzetten. volgens mij melde malyneki dat hij ze wel kon aanpassen heb jij die dan wel????? Hoe is dit bij anderen, normaal gesproken heb je helemaal onderaan, bij het invoeren van een waypoint, de mogelijkheid van custom icoons zijn er meer mensen waarbij ze ontbreken? 18 januari 2009 bewerkt door langzaam
0 Malyenki Geplaatst 18 januari 2009 Geplaatst 18 januari 2009 Ik heb gedaan wat Xaa schreef: de afbeeldingen die in de map C:\mijn documenten/mijn garmin/aangepaste waypointsymbolen staan heb ik gekopieerd naar de map c:\garmin. Dan zijn ze in mapsource wel te zien, alleen heel lelijk, met roze vierkantjes erom heen.
0 langzaam Geplaatst 18 januari 2009 Geplaatst 18 januari 2009 (bewerkt) Ik heb gedaan wat Xaa schreef: de afbeeldingen die in de map C:\mijn documenten/mijn garmin/aangepaste waypointsymbolen staan heb ik gekopieerd naar de map c:\garmin. Dan zijn ze in mapsource wel te zien, alleen heel lelijk, met roze vierkantjes erom heen. Dat heb ik ook gedaan, maar zie niets. Maar volgens mij komt dat omdat ik de custom icoontjes mis. De vraag is dus heb jij die dan wel? Het lijkt me dat jij ze wel hebt, waarom ik ze dan niet heb.......?? Kennelijk is er wat mis, aangezien Xaa bijvoorbeeld geen provinciegrenzen ziet, die zie ik weer wel. Wellicht kan je nog laten weten of je wel custom icoontjes hebt. edit Probleem is nu opgelost. Ik heb alles opnieuw geinstalleerd en nu werkt het wel, is gelijk ook weer een NL uitvoering geworden. Snappen doe ik het niet , alles toch hetzelfde gedaan als gisteren maar het werkt nu wel. thx edit 2 de helft van de iconen heeft een roze achtergrond en de 2e helft is doorzichtig (geen roze) 18 januari 2009 bewerkt door langzaam
0 D_Jakke Geplaatst 18 januari 2009 Geplaatst 18 januari 2009 Ik heb gedaan wat Xaa schreef: de afbeeldingen die in de map C:\mijn documenten/mijn garmin/aangepaste waypointsymbolen staan heb ik gekopieerd naar de map c:\garmin. Dan zijn ze in mapsource wel te zien, alleen heel lelijk, met roze vierkantjes erom heen. Zo ver ben ik dus ook al geraakt.
0 The Scorpios Geplaatst 19 januari 2009 Geplaatst 19 januari 2009 Omdat ik gelezen had dat 6.14 problemen geeft die maar even overgeslagen. Probleemloos 6.15 geïnstalleerd. Is wat trager dan 6.13 maar zier er wel mooier uit.De kaart wordt nu nier meer recht van boven geprojecteerd maar onder een hoek (zo lijkt het); ik kan niet vinden hoe je dit kan instellen. Is daar een optie voor; ik ben gewend aan recht van boven naar beneden kijken. Is niet trager maar het vertekende beeld. Heb nog nergens oplossing hiervoor gevonden. Wie weet?
0 The Scorpios Geplaatst 19 januari 2009 Geplaatst 19 januari 2009 Maakt zelfs automatisch routes aan! Dát zou ik ook wel willen mar doet Mapsource niet voor mij? Tenminste niet met de TOPO NL kaarten. Wat heb ik gemist?
0 langzaam Geplaatst 19 januari 2009 Geplaatst 19 januari 2009 (bewerkt) Maakt zelfs automatisch routes aan! Dát zou ik ook wel willen mar doet Mapsource niet voor mij? Tenminste niet met de TOPO NL kaarten. Wat heb ik gemist? Waarschijnlijk heb je niet zoveel gemist. Mapsource kan nl geen echte route maken met TOPO NL maken aangezien ze niet routerend zijn. Als je bij TOPO NL bijvoorbeeld 2 wp selecteert en je daarna rechts klikt kan je kiezen voor het maken van een route, je krijgt dan een rechte lijn tussen die 2. Doe je dit zelfde maar dan met een kaart als bijvoorbeeld Citynavigator dan krijg je keurig een route aangeleverd via bestaande wegen. Hoop dat antwoord geeft op je vraag Langzaam 19 januari 2009 bewerkt door langzaam
0 Team Mavos Geplaatst 20 januari 2009 Geplaatst 20 januari 2009 HELP!!!! Ik heb de nieuwe versie binnengehaald en nu doet MapSource het niet meer. Runtime Error Microsoft Visual C++ Runtime Library Wie kan mij helpen, desnoods de locatie van de vorige versie.
0 Track_leader Geplaatst 20 januari 2009 Geplaatst 20 januari 2009 wat OS gebruik je XP/Vista heb je tijdens installatie een probleem gezien?
0 Team Mavos Geplaatst 20 januari 2009 Geplaatst 20 januari 2009 Ik gebruik XP, en tijdens de installatie ging alles normaal.
0 Sparks Sailor Geplaatst 20 januari 2009 Geplaatst 20 januari 2009 Albert, Die foutmelding komt waarschijnlijk door de kaarten die al op je comp staan. Sommigen zijn niet compatibel
0 Team Mavos Geplaatst 20 januari 2009 Geplaatst 20 januari 2009 Dat is niet helmaal onmogelijk, maar hoe los ik dit nu op?
0 kiki1 Geplaatst 20 januari 2009 Geplaatst 20 januari 2009 Dat is niet helmaal onmogelijk, maar hoe los ik dit nu op? in het 4e bericht in dit topic staat mogelijk je oplossing gegeven door @rend.
0 langzaam Geplaatst 20 januari 2009 Geplaatst 20 januari 2009 Af en toe geeft deze versie wat problemen, dit heeft meestal te maken met de slechte omzetting van de bestaande kaarten in mapsource. @rend heeft in dit http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...st&p=204313 goede werkende oplossingen. Bij mij hielp het in ieder geval heel goed.
Vraag
DoS
http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=209
MapSource software version 6.15.3
as of January 15, 2009
Download (61.04 MB)
View download instructions and system requirements
Notes:
* WARNING: This software will not work unless you already own a MapSource product.
* This version of MapSource no longer supports Windows 98, Windows Me, and Windows NT.
* Works with Windows Vista.
Change History
Changes made from version 6.14.1 to 6.15.3:
* Fixed an issue where blank map tiles are left on the screen.
* Fixed an issue with redrawing the map after a detail level change.
* Enhanced the drawing of roads to better distinguish primary from secondary roads.
* Added the ability to adjust symbol size of icons.
* Fixed the display of spot soundings in Marine maps.
* Fixed an issue with areas getting highlighted inadvertently.
* Fixed 'Move Waypoint', 'Insert Route Section', and 'Extend Route' capabilities from right-click context menus.
* Fixed an issue with water regions getting clipped.
* Limited 'Nearest Features' to only displayed maps.
* Fixed overlapping copyright information for certain maps.
* Fixed the display of certain Marine icons in the 'Find Nearest Places' dialog.
* Fixed an issue with improper amenities getting displayed for 'Exit Properties'
* Modified the color used for bathymetric lines.
* Enhanced the look of dashed and dotted lines.
* Enhanced sizes of certain labels.
* Enhanced the look of road shield icons.
* Fixed an issue when using certain find operations.
* Fixed an issue where changing the font would result in no labels being displayed.
* Fixed an issue with using the Roads & Rec 2.1 Hawaii and Alaska product
90 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten