Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik wil wp van mijn colorado overzetten naar mijn pc.

Als ik het vanuit mapsourse probeer, dan geeft hij de melding dat hij niet kan communiceren met de colorado.

Ik zou ze nu handmatig er vanaf willen halen, maar kan als ik de colorado als verwisselbare schijf bekijke alleen de tracks zien en de caches.

Waar staan de handmatige wp opgeslagen?

Geplaatst

ook ik wil weten waar die handmatige WP´s staan

want wissen is ook wel eens handig zonder alles van de Coloraadmaar te wissen

verder een fantastiche GPS :cry:

Geplaatst

Ik gelijk ff online kijken natuurlijk, en dan kom ik dit tegen.

Note: The Colorado is not compatible with Windows 95,98,ME or NT. It is also not compatible with Mac OS 10.3 or earlier.

:cry: Wat gebruik jij? (blz 37 van de manual)

Geplaatst

Ik gebruik XP en heb dan ook geen problemen met communiceren met de coloraadmaar

wil allen weten waar die handmatige WP´s staan??? :cry:

Geplaatst
Rechtstreeks commnuniceren onder Vista gaat wel, maar ik weet niet waar ik de handmatige wp's kan vinden.

Zie wel de cahes en tracks

Hoi

heb je alle drivers geladen voor je GPS! Mapsource gebruikt de standaard Gramin usb drivers voor communicatie met Mapsource. Wat je nu beschrijft is een standaard USB drive die gezien wordt door Vista.

Garmin gebruikt eigen drivers om namelijk het Unit-ID te lezen van je GPS en evt te matchen met Kaarten indien die geinstalleerd zijn.

Laat me weten of dat het geval is

JK

Geplaatst

ook ik heb nog eens e.e.a. geprobeerd maar vind geen bestand in de Colorado waar de WP´s in staan, caches en tracks is het probleem niet maar waar staan die wp´s die je zelf ingeeft....????? in mapsource vind ik ze wel maar kan ze daar neit aanpassen en of vewijderen want na herstart van de gps staan ze er gewoon nog in en is erg lastig als je een multi gaat doen. alles wissen in de colorado is alles wissen dus ook de meegeladen wp´s die bij andere multi´s horen.

ik ben blij te zien dat ik niet de enige ben met deze gedachte kronkel en hoop nog steeds dat er iemand is die een simpele oplossing heeft om eenvoudig zelf aangemaakte wp´s aante passen en te wissen op een snelle manier

alvast dank voor de reply :P

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...