Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Hallo ik heb een cache pagina aangevraagd en toen heb ik per ongeluk de W van west aangeklikt in plaats van de E van oost dus ik wil graag weten hoe ik het kan varanderen. Ik ben het aan het proberen dus als ik er zelf uitkom dan post ik het.

Super Bas

bewerkt door super bas
Geplaatst

Je bedoeld dat je een cachepagina hebt aangemaakt, om (later) ter review aan te bieden ??

Je kunt dan in je cachepagina -> EDIT LISTING aanklikken, hier kun je nogmaals de cachecoordinaten veranderen.

Dit kun je doen TOTDAT de cache is goedgekeurd, daarna zul je je tot Kruimeldief himself moeten richten voor een verzoek.

Succes.

Geplaatst

Het is inmiddels gelukt!

(M'n moeder wist hoe het werkte, zal het volgende keer eerst binnenshuis navragen...)

Draadje kan gesloten worden.

Groeten,

Super Bas

Geplaatst
Je kunt dan in je cachepagina -> EDIT LISTING aanklikken, hier kun je nogmaals de cachecoordinaten veranderen.

Dit kun je doen TOTDAT de cache is goedgekeurd, daarna zul je je tot Kruimeldief himself moeten richten voor een verzoek.

Ja en nee :thumbup: Of de reviewer moet werkelijk een blackout hebben gehad, anders zal er geen cache online komen waarvan de coördinaten bovenaan de cachepagina (Parentcoördinaten oftewel Parentwaypoint), of eventuele tussenpunten, of eindcoördinaat een verkeerde hemisfeer heeft. N/E is het enige dat we kennen in Nederland. Als net op de standaard N/W is blijven staan, loop je de kans dat de reviewer je een melige bericht stuurt met het verzoek de cache te alten reviewen door zijn collega's uit de "United Kingdom" omdat bewuste coördinaten gegarandeerd in of bij de Ierse Zee liggen, zo'n 750 kilometer Westelijk dan bedoeld. En dan mag de eigenaar van de cache, vanwege de melige bui van de reviewer, er zelf achter komen dat hij/zij zich vergist heeft in N/E en N/W.

Wijzigen gaat altijd heel simpel. Wil je ook maar ergens iets wijzigen zal je iets moeten zoeken waar "Edit" bij staat :tooth: In dit geval dus Edit Listing en dan verder, dus halverwege de edit pagina zie je de coördinaten staan en die kunnen zo maar gewijzigd worden. Tenminste VOORDAT de cache ter review aangeboden is. Éénmaal online is weer een ander verhaal ..

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...