WeideLopers Geplaatst 2 januari 2009 Share Geplaatst 2 januari 2009 Hallo, Een aantal dagen geleden heb ik met Dongie een aantal caches gelopen. Het probleem wat we hadden was om te bepalen welke caches we beide nog niet gelopen hadden. Is het mogelijk om via geocaching.com, geocaching.nl of een andere site een overzicht te krijgen van caches die door twee teams zijn gelopen of juist niet zijn gelopen. Hartelijk dank, Weidelopers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eSeR2008 Geplaatst 2 januari 2009 Share Geplaatst 2 januari 2009 http://www.geocaching.com/map/default.aspx? Hier kan je denk ik wel wat mee.. je kan daar bijv, rotterdam invoeren, zie je alle caches... Ook kan je als je premium member bent, de gevonden caches weg-filteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WeideLopers Geplaatst 2 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2009 Hallo Eser, Dat is niet wat ik bedoel. Ik wil graag een overzicht van niet gevonden caches van twee teams in 1 overzicht. Groeten, Weidelopers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joemanve Geplaatst 2 januari 2009 Share Geplaatst 2 januari 2009 Via geocaching.nl naar cache-kaarten, en dan "Mijn kaart", dan kan je invoeren dat je caches wilt zien die niet gevonden zijn door jezelf en niet gevonden door een ander team. Helaas is dit momenteel in afwachting van het inlezen van de logs waarschijnlijk tot eind deze maand niet bijgewerkt, maar je kan wel vast een indicatie krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutchgoldwing Geplaatst 2 januari 2009 Share Geplaatst 2 januari 2009 kan via Gsak forum GSAK website Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WeideLopers Geplaatst 2 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2009 Prima, prima, prima, dat is precies wat ik zoek. Je kan zelfs via de knop 'extra' meer filters instellen. Zou deze mogelijkheid ook op geocaching.com beschikbaar zijn? Groeten, WeideLopers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wijntje Geplaatst 2 januari 2009 Share Geplaatst 2 januari 2009 Zou deze mogelijkheid ook op geocaching.com beschikbaar zijn?Groeten, WeideLopers Helaas is deze optie nog niet bij geocaching.com bekend. Ik heb zelf onlangs deze vraag gesteld op het forum van .com en er kwamen verschillende opties uit, zie dit draadje Groeten, Marja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 2 januari 2009 Share Geplaatst 2 januari 2009 Prima, prima, prima, dat is precies wat ik zoek. Je kan zelfs via de knop 'extra' meer filters instellen. Zou deze mogelijkheid ook op geocaching.com beschikbaar zijn? Groeten, WeideLopers Let wel op! De gegevens op Geocaching.nl zijn al zo'n 3 maanden niet meer bijgewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden