Bytheway Geplaatst 30 juli 2010 Geplaatst 30 juli 2010 (bewerkt) Oww, sorry voor de late reactie. Het is Redcoon, een webshop. Koop hier eigenlijk alles, van mijn Eos 7D tot de GPS'sen. Webadres is www.redcoon.nl Ik zie op verschillende sites ook mindere reacties op deze site, maar mijn ervaringen zijn echt goed. Even de leterlijke tekst: Wij hebben bericht gehad vanuit ons Service Center betreffende uw RMA;RMAR022188. Tot onze spijt heeft het Repair Center geconstateerd dat uw apparaat niet meer te repareren is, óf dat reparatie economisch niet verantwoord is. Hierdoor hebben wij besloten uw defecte apparaat te vervangen voor een nieuw apparaat. Omdat wij het apparaat dat u had niet meer geleverd krijgen vanuit onze leverancier, mag u een alternatief uitzoeken op onze website. Hiervoor verwijs ik u naar onze website: www.redcoon.nl Graag vernemen wij spoedig uw keuze zodat wij het nieuwe apparaat zo spoedig mogelijk bij u aan kunnen bieden. Fantastisch toch, een bijna 2 jaar oude (met valbeschadiging) Colorado voor een nieuwe Oregon 450. 31 juli 2010 bewerkt door Bytheway
Tornado Bram Geplaatst 1 september 2010 Geplaatst 1 september 2010 Hoi allemaal, Tijdens mijn vakantie in Sri Lanka kreeg mijn Garmin Colorado 300 dezelfde problemen. Oorzaak (zoals hier en op de diverse Garmin forums staat) baterijen leeg terwijl hij aan de sigarettenaansteker was aangesloten. De auto koppelde automatisch de stroomtoevoer uit naar de sigarettenaansteker en de Garmin is dus terwijl hij aanstond helemaal zonder stroom geraakt. Alles heb ik geprobeerd, inclusief de reset (waarbij ik wel in het schermpje Yes/No kom maar daar geen Yes kan kiezen). Nieuwe SD-kaart erin met back-up, geen resultaat. Updaten kan ik niet meer want hij blijft alleen maar op het Garmin logo hangen. De pc herkent hem ook niet. Met de updater "oplossing" kan ik wel even de GPS benaderen maar nadat hij in de "loader" modus komt niet meer. De pc herkent de GPS maar heeft geen toegang. Dus kan ik ook geen update erop zetten :-( Heeft iemand hier nog een idee voor een oplossing? Groetjes, Bytheway Tijdens mijn vakantie in Duitsland in de middle of nowhere melding batterijen leeg. Scherm ging ook al uit. Nieuwe batterijen erin, maar hij bleef in zijn garmin opstart scherm hangen en er was niets mogelijk. Kaartje eruit, reset met die toetsen (kon ook geen no of yes kiezen), aan de pc niets hielp hij bleef hangen. Op terugreis van Duitsland langs de gps shop gereden, was ie ook gekocht, service mensen zijn er geruimte tijd mee bezig geweest maar hij doet het weer. Vaag antwoord wat er nu aan de hand was en ook geen nieuwe, dus Bytheway wat een mazzel!!
Aanbevolen berichten