Spring naar bijdragen

MyGMv3


de trije susters

Aanbevolen berichten

Ik gebruik bovenstaande macro (met wat kleine aanpassingen) om elke maand mijn gevonden caches op een een kaart e krijgen. Zie: www.belvedere-advies.nl/geocaching/googlemaps/myGMEv3_hosted.html te benaderen via mijn profiel op gc.com.

 

De macro is de laatste tijd niet meer aangepast en wherigo's en mega-events worden niet getoond. Ik heb wel gezien dat er in de macro nog mogelijkheden zitten voor niet bestaande cache types (locationless b.v.).

 

Vraag:

Is er al iemand die bovenstaande macro heeft aangepast voor eigen gebruik zodat ook wherigo'en mega-events afzonderlijk zichtbaar zijn?

Zou er iemand zijn die die aanpassingen eventueel kan maken.

 

Dat zou namelijk wel fijn zijn en ik vertrouw me daar zelf niet mee. Heb al wat pogingen gedaan, maar dan werkt de macro helemaal niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi

 

de code voor deze macros is heel groot :rolleyes: en de aanpassingen zitten op heel veel plekken. Ik wil de wijzigingen wel maken, maar heb geen tijd deze maand. Overigens gebruik ik deze macro http://gsak.net/board/index.php?act=Attach...st&id=45761 werkt iets makkelijker en is ook beter aan te passen.

 

als er iemand anders is die een aanpaassing heeft gedaan is dat natuurlijk toppie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

 

de code voor deze macros is heel groot :cry: en de aanpassingen zitten op heel veel plekken. Ik wil de wijzigingen wel maken, maar heb geen tijd deze maand. Overigens gebruik ik deze macro http://gsak.net/board/index.php?act=Attach...st&id=45761 werkt iets makkelijker en is ook beter aan te passen.

 

als er iemand anders is die een aanpaassing heeft gedaan is dat natuurlijk toppie.

 

Ik zou zo'n aanpassing wel fijn vinden, maar om dat nou helemaal alleen voor mij te doen. Zijn er geen andere cachers die deze macro gebruiken??

 

Zal in elk geval de macro die jij gebruikt eens bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...