Gast Geplaatst 30 november 2008 Geplaatst 30 november 2008 Ik ben in de voorbereidingsfase om een cache (m'n eerste!!) te plaatsen in Papendrecht en ik ben op zoek naar een leverancier die zgn. omegaklemmen verkoopt, waarin je een foto-canister kan plaatsen. Ik weet dat ze bestaan, omdat ik ze bij enkele caches (weet alleen niet meer waar, anders had ik de eigenaars kunnen mailen) gezien heb. Op internet kon ik 'em niet vinden onder die naam, ook verschillende doe-het-zelf markten bezocht, maar daar weten ze ook van niets (zelf ook nog gezocht in die zaken natuurlijk) Onder gereedschapklemmen wel gevonden, maar dan moet je er een bijbehorende achterplaat bij kopen. Ik ben dus op zoek naar een "omega-klemmen" , die je meteen op hout of steen kan schroeven (zonder een achterplaat) Hebben jullie tips? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Team Professor X Geplaatst 30 november 2008 Geplaatst 30 november 2008 Meestal zijn die dingen wel los te koop bij een typische ijzerhandel. Of als setje bij een bouwmarkt. Hier in de omgeving gaat vrijwel iedereen naar de lokale winkel van sinkel
Team Professor X Geplaatst 30 november 2008 Geplaatst 30 november 2008 Of deze via internet te bestellen
Gast Geplaatst 30 november 2008 Geplaatst 30 november 2008 (bewerkt) Bedankt, Team Professor X!! 30 november 2008 bewerkt door Team Beetle
getzie family Geplaatst 30 november 2008 Geplaatst 30 november 2008 Je kunt ook klemmen gebruiken voor afvoer buis, dan moet je alleen twee schroefjes gebruiken.
ET4FR & CO Geplaatst 30 november 2008 Geplaatst 30 november 2008 Of deze via internet te bestellen Leuk, zo heb je gelijk genoeg voor 100 cache's Volgens mij kun je bij elke ijzerwarenhandel deze klemmetjes gewoon los kopen.
Gast Geplaatst 30 november 2008 Geplaatst 30 november 2008 (bewerkt) We gaan morgen even naar een ijzerwarenhandel! En dan vragen we even naar een gereedschapklem (in omega-vorm) 30 november 2008 bewerkt door Team Beetle
slurfjes Geplaatst 9 februari 2009 Geplaatst 9 februari 2009 We gaan morgen even naar een ijzerwarenhandel!En dan vragen we even naar een gereedschapklem (in omega-vorm) GAMMA!!! Dat zeg ik ;-)
Aanbevolen berichten