Spring naar bijdragen

Bedankt "Cache-Hunters"


JanTruus

Aanbevolen berichten

:P Langs deze weg wil ik iedereen bedanken die zo vriendelijk waren om mij goede adviesen te geven. Ik heb intussen begrepen dat ik niet de eenigste zonderling was maar dat er veel meer mensen hiermee te kampen hadden. Nogmaals bedankt ook aan "Kruimeldief"waarvan ik nu alle gegevens krijg. Voor mij heeft het Forum zijn belangrijkheid bewezen.

Bedankt allemaal en misschien tot ziens bij een cache.

Team Jatu.nl - Hoorn NH :);)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

:P Langs deze weg wil ik iedereen bedanken die zo vriendelijk waren om mij goede adviesen te geven. Ik heb intussen begrepen dat ik niet de eenigste zonderling was maar dat er veel meer mensen hiermee te kampen hadden. Nogmaals bedankt ook aan "Kruimeldief"waarvan ik nu alle gegevens krijg. Voor mij heeft het Forum zijn belangrijkheid bewezen.

Bedankt allemaal en misschien tot ziens bij een cache.

Team Jatu.nl - Hoorn NH :);)

 

Houd dit in dat jullie het cachen voor gezien gehouden? Ik zie ook geen account bij com.

Is kruimeldief jullie persoonlijke coach geworden omdat jullie zo "zonderling" zijn?

Snap eerlijk gezegd niets van dit bericht. Maar in ieder geval :P;)

bewerkt door nickels48
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:P Langs deze weg wil ik iedereen bedanken die zo vriendelijk waren om mij goede adviesen te geven. Ik heb intussen begrepen dat ik niet de eenigste zonderling was maar dat er veel meer mensen hiermee te kampen hadden. Nogmaals bedankt ook aan "Kruimeldief"waarvan ik nu alle gegevens krijg. Voor mij heeft het Forum zijn belangrijkheid bewezen.

Bedankt allemaal en misschien tot ziens bij een cache.

Team Jatu.nl - Hoorn NH

 

Houd dit in dat jullie het cachen voor gezien gehouden? Ik zie ook geen account bij com.

Is kruimeldief jullie persoonlijke coach geworden omdat jullie zo "zonderling" zijn?

Snap eerlijk gezegd niets van dit bericht. Maar in ieder geval :);)

Volgens mij is het wel positief bedoeld, maar had ook in dit draadje vermeld kunnen worden. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...