Wouter Geplaatst 17 november 2008 Geplaatst 17 november 2008 Hey, weet er iemand hoe ik de navigatie kan wijzigen, nu staat hij op? een voorbeeld: west naar......... straatnaam, maar kun je dit wijzigen in bvb links naar........... straatnaam. dank bij voorbaat
Peetee Geplaatst 17 november 2008 Geplaatst 17 november 2008 Welkom op het forum, Wouter. Kun je eerst vertellen welk kaartmateriaal je op je gps hebt staan?
Wouter Geplaatst 18 november 2008 Auteur Geplaatst 18 november 2008 Welkom op het forum, Wouter. Kun je eerst vertellen welk kaartmateriaal je op je gps hebt staan? hey, dank vor de reactie, het kaartmateriaal die ik gebruik is Routeplanner en navigatie in Belgie en groot-hertogdom Luxemburg voor fietsers en wandelaars, ( garmin ) groetjes
Peetee Geplaatst 18 november 2008 Geplaatst 18 november 2008 het kaartmateriaal die ik gebruik is Routeplanner en navigatie in Belgie en groot-hertogdom Luxemburgvoor fietsers en wandelaars, ( garmin ) OK, duidelijk. Ik vroeg hier even naar, omdat niet alle kaartmateriaal routeerbaar is op de gps (zoals bv. Mapsource Metroguide). Maar over het door jou gebruikte kaartmateriaal lees ik hier dat het zowel routeerbaar is op de pc als op de gps. Ik lees namelijk: De Routeplanner voor fietsers en wandelaars in België en in het Groot-Hertogdom Luxemburg ( verder in de tekst Luxemburg genoemd) laat toe een route te bepalen op een computer waardoor de gebruiker begeleid wordt bij voorkeur langs fiets- en/of wandelvriendelijke wegen. De gebruiker kan nadien de berekende route overdragen naar een Garmin GPS toestel dat hem zal leiden volgens deze route. De routeplanner werkt ook op de GPS zelf: voer een bestemming in op de GPS en hij zal u leiden naar deze bestemming bij voorkeur langs fiets- en/of wandelvriendelijke wegen, net als een GPS die in de wagen op weg helpt langs autosnelwegen. Mijn volgende vraag is nu: Heb je, toen je dit kaartmateriaal op je gps zette, er wel aan gedacht om een vinkje te zetten bij de tekst "Gegevens voor routeberekening opnemen". Dit zie je links onderaan in Mapsource staan als je de kaarten hebt geselecteerd. Zie afbeelding hieronder: Dat vinkje zorgt er namelijk voor dat de route-informatie, die nodig is om de routes op je gps te kunnen berekenen, ook naar je gps wordt gestuurd. Zonder die informatie kan je gps geen routes berekenen.
Aanbevolen berichten