Bounce Team Geplaatst 24 oktober 2008 Geplaatst 24 oktober 2008 Op de 60Csx heb ik een mooi overzicht van de diverse caches, lekker gerubriceerd met icoontjes voor de verschillende types..dan kan ik lekker snel zien of er een tradi in de buurt ligt en hoef ik niet achter een mystery aan te gaan. Kijk hier voor de installatie. Wee iemand of deze mogelijkheden al beschikbaar zijn voor de Oregon?
LTeunis Geplaatst 24 oktober 2008 Geplaatst 24 oktober 2008 Op de 60Csx heb ik een mooi overzicht van de diverse caches, lekker gerubriceerd met icoontjes voor de verschillende types..dan kan ik lekker snel zien of er een tradi in de buurt ligt en hoef ik niet achter een mystery aan te gaan. Kijk hier voor de installatie.Wee iemand of deze mogelijkheden al beschikbaar zijn voor de Oregon? Standaard aanwezig als je GPX laad. Niet via Mapsource dus. Op Earthcaches en events na geloof ik.
Bounce Team Geplaatst 24 oktober 2008 Auteur Geplaatst 24 oktober 2008 Op de 60Csx heb ik een mooi overzicht van de diverse caches, lekker gerubriceerd met icoontjes voor de verschillende types..dan kan ik lekker snel zien of er een tradi in de buurt ligt en hoef ik niet achter een mystery aan te gaan. Kijk hier voor de installatie.Wee iemand of deze mogelijkheden al beschikbaar zijn voor de Oregon? Standaard aanwezig als je GPX laad. Niet via Mapsource dus. Op Earthcaches en events na geloof ik. Hu? Ik zie onder menu geocaches alleen maar namen van caches staan, dan moet ik eerst de cache seleceren en daarna nog eens en dan komt de cachelisting tevoorschijn. Hoezo standaard aanwezig? Ik gebruik een export macro vanuit GSAK (aangepast voor de Colorado/Oregon) en die maakt een gewone GPX aan...tenminste zo ziet het er uit. Bij de 60Csx gebruikte ik een aangepaste macro voor die symbooltjes. ...
LTeunis Geplaatst 24 oktober 2008 Geplaatst 24 oktober 2008 ok, nou begrijp ik het. De icons staan wel op de kaart maar niet in de listing. Dit is (nog) niet geïmplementeerd.
tukkerboertje Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 Ik wil dus ook de symbooltjes wel in mijn GPS (60CSx) Als ik het zo doorlees zie ik geen problemen en denk dat e.e.a. ook we goed gaat komen alleen...... bij de "Pro / cons" staat: Loss of some of the "Geocaching Mode" functions of the GPSr (mark as found and find next nearest). Begrijp ik het verkeerd of niet, maar kun je, als je de symbolen in je GPS hebt staan, niet meer kiezen voor: FIND - Waypoints - om dan de dichtstbijzijnde waypoint te vinden Of zie ik iets anders over het hoofd en is "find next nearest" een functie die ik niet ken/gebruik? Alvast bedankt voor de reacties. Groeten Tukkerboertje
eeksinned Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 Tukkerboertje, Er is de mogelijkheid om de geocache te zoeken dmv het compasscherm. Als je dan de cache hebt gevonden druk je op Found. Er komt dan een volgend scherm waarin staat dat je de volgende dichtsbijzijnde cache wil zoeken. Dit alleen mogelijk voor 1 soort symbool. Meestal de schatkistjes. Dit kun je zelf instellen in het menu. Als je dus verschillende symbooltjes voor verschillende soorten caches aanmaakt zullen die dus niet getoond worden.
tukkerboertje Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 Okay, deze methode kende ik nog niet. Nou denk ik dat deze niet ga gebruiken, dus ik ga eens proberen de symbooltjes over te zetten. Thx, Tukkerboertje
Aanbevolen berichten