zwiepjes Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 (bewerkt) De milestones kloppen niet in gsak. Was goed maar hij geeft nu de verkeerde caches aan. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Dit is waarschijnlijk gekomen nadat ik de nederlandse taal heb geinstaleerd. Groetjes Zwiepjes 12 oktober 2008 bewerkt door zwiepjes
GeoFlowers Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Bedoel je hiermee de afstand van je thuislokatie? Instellen: Tools, Options, tab Locations Hier moet een regel met de naam Home staan, bv; Home, N51 35.054, E004 55.438
zwiepjes Geplaatst 12 oktober 2008 Auteur Geplaatst 12 oktober 2008 Bedoel je hiermee de afstand van je thuislokatie? Instellen: Tools, Options, tab Locations Hier moet een regel met de naam Home staan, bv; Home, N51 35.054, E004 55.438 ik heb het al gevonden 2 vinkjes te veel bij milestone bedankt voor je reactie. deze topic mag dus gesloten worden
Mars Express Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 (bewerkt) ehh, welke vinkjes trouwens? en btw, er is een nieuwere versie van FindStatsGen (3.4.04B) Ik neem tenminste aan dat je het over deze macro hebt. (ik weet niet of er voor deze versie al een Nederlandse is) 12 oktober 2008 bewerkt door Mars Express
Sparks Sailor Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 De milestones kloppen niet in gsak.Was goed maar hij geeft nu de verkeerde caches aan. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Dit is waarschijnlijk gekomen nadat ik de nederlandse taal heb geinstaleerd. Groetjes Zwiepjes GSAK Nederlands? Heb ik wat gemist¿
snif&snuitje Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Dit is waarschijnlijk gekomen nadat ik de nederlandse taal heb geinstaleerd. Groetjes Zwiepjes GSAK nederlands, Waar,Wie,Wat, Hoe????
zwiepjes Geplaatst 12 oktober 2008 Auteur Geplaatst 12 oktober 2008 Dit is waarschijnlijk gekomen nadat ik de nederlandse taal heb geinstaleerd. Groetjes Zwiepjes GSAK nederlands, Waar,Wie,Wat, Hoe???? sorry GSAK niet in het nedelands, maar de statestieken voor op je profiel..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden