Spring naar bijdragen

Kabouter in NB gezocht


Gast @je

Aanbevolen berichten

Ik zoek een kabouter in noord-brabant die mij aan kabouter ceedees kan helpen.

Liefst in de buurt van best/oirschot.

 

Goede beloning voor de kabouter.

TPGkabouter mogen zich uiteraard ook melden.

 

Gr,

 

@je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

<Zuurpruim-mode aan>

Waar is de tijd gebleven dat je blij was dat je toevallig zo'n setje in een cache tegenkwam?! De tijd dat geocachers het halve land doorreisde omdat ze hoopte dat in een 'hotspot'-cache misschien wel een stapeltje cd'tjes lag. :dribble: Dat die geocachers eerst een cachewandeling van enkele kilometers liepen om de cachetrommel te vinden. Met trillende vingers en knikkende knieën de cachetrommel openmaakten (het was winter :xmas:). Vroegâh!

<Zuurpruim-mode uit>

 

Net boven Noord Brabant ligt een stukje Gelderland (Betuwe). Nog net onder de laatste grote rivier (dus het is net geen vreemd gebied ;) ) ligt de cache Kuilenburg. Het zou kunnen zijn dat daar wel eens een kabouter langskomt. En als bonus mag je, na de wandeling EN het vinden van de cachetrommel, die cache ook nog loggen op het Wereld Wijde Internet. :D

 

tot cache,

Team Wij Drie B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Yvonne (GOTCHA)

Ik weet nog goed dat ik op zondagmorgen J@s niet uit bed kreeg en we pas om 11 uur begonnen en dat terwijl er in een cache kaboutercd's en een travelbug zouden liggen.

De opluchting en blijdschap dat we toch de eersten waren zal altijd een van m'n goede cacheherinneringen blijven.! Die dag is deze cache 4 keer bezocht, dus het was door het oog van de naald.

Ik heb ze gisteravond gesignaleerd in Flevoland (Rabbit), maar kom zelf weinig in Brabant, dus wellicht zijn er daar ook actief.

 

Succes,

Yvonne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek een kabouter in noord-brabant die mij aan kabouter ceedees kan helpen

 

Ik vind dit wel erg kort door de bocht :dribble:

Weet zeker dat je op dit forum (als je tussen de regels leest) aanwijzingen tegen komt :xmas:

Hoe ver is Zuid-Limburg van Brabant ?? Je mag er wel iets voor doen B)

Las net nog dat er puntmutsen bij Het Vakantie Gevoel gezien waren.

 

Succes :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

<Zuurpruim-mode aan>

Waar is de tijd gebleven dat je blij was dat je toevallig zo'n setje in een cache tegenkwam?! De tijd dat geocachers het halve land doorreisde omdat ze hoopte dat in een 'hotspot'-cache misschien wel een stapeltje cd'tjes lag.  :D  Dat die geocachers eerst een cachewandeling van enkele kilometers liepen om de cachetrommel te vinden. Met trillende vingers en knikkende knieën de cachetrommel openmaakten (het was winter :dribble:). Vroegâh!

<Zuurpruim-mode uit>

Zo ging dat bij mij wel. Ik heb een aantal caches gedaan alleen om te zien of er nog kabouterCD's in zaten. Ook gebeurde het wel eens dat ik een cache logde en daarna van de plaatser een meeltje kreeg met de vraag of ik misschien ook kabouters CD's had gezien in zijn cache B)

Nu is het continu TPG, event of zelfs FTP.

Ik ken een kabouter die een tijdje terug zijn server gewoon uitgezet heeft omdat hij op een upload zat van ruim 40 gieg per maand en ja dan duurt het echt maar een paar maanden en je provider meldt zich met een fair use mededeling.

 

Maar goed. Met de tijd meegaan. Alhoewel het verstoppen en vinden van kabouterCD's mijzelf mooier toe lijkt. Er zijn heus wel caches waarbij de plaatser van tevoren weet wanneer iemand komt cachen en daarom al weer zijn cache heeft aangevuld.

 

Het schijnt dat "de Schans" ook zo'n soort cache is.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :xmas:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...