Spring naar bijdragen

geen nieuwe PQ


Semmyb

Aanbevolen berichten

hoi...

ik gebruik al een heel tijdje PQ en het werkt prima.

Maar nu wilde ik een nieuwe bij maken maar dat lukt me op geen ene manier .

Heb al vanalles geprobeert, de dag , het aantal op een dag, maar ik krijg geen nieuwe geplaatst hoe kan dit?

pocketqueryfv0.jpg

 

is hier misschien iets fout??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

sorry er is iid iets fout :dribble: is niet telezen zal kijken of ik het kan veranderen

Prima te lezen hoor, als je rechts op de zwarte balk boven het plaatje kijkt zie je dat je hem naar full size kunt vergroten.

Maar ik zie zo ook niets raars. Ik heb bijna 40 query's, dus meer moet kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het net even bij mezelf geprobeerd, en ik kan ze nog wel gewoon aanmaken. Het mechanisme werkt dus nog in ieder geval.

e overzicht ziet er normaal uit verder. Heb je het al eens geprobeerd met de "copy" optie, het icoontje dat rechts van de namen staat in het PQ overzicht?

 

Probeer anders eens je browsergeschiedenis te verwijderen en je browser hierna te herstarten. Of probeer Firefox eens. Je kunt ook kijken of je op een fysiek andere PC onder je account kunt inloggen om te zien of het misschien iets op je eigen PC is. Op deze manier kun je in ieder geval wat zaken uitsluiten. Suk6.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het net even bij mezelf geprobeerd, en ik kan ze nog wel gewoon aanmaken. Het mechanisme werkt dus nog in ieder geval.

e overzicht ziet er normaal uit verder. Heb je het al eens geprobeerd met de "copy" optie, het icoontje dat rechts van de namen staat in het PQ overzicht?

 

Probeer anders eens je browsergeschiedenis te verwijderen en je browser hierna te herstarten. Of probeer Firefox eens. Je kunt ook kijken of je op een fysiek andere PC onder je account kunt inloggen om te zien of het misschien iets op je eigen PC is. Op deze manier kun je in ieder geval wat zaken uitsluiten. Suk6.

heb dit allemaal geprobeerd maar kan nog steeds niks aan maken .

Een copie maken gaat

wel .....vreemd

Als ik een nieuwe aan maak en kijk daarna terug op preview dan zie ik alleen maar 'trash in can'.

het probleem is dat ik de laatste pq wil veranderen naar eenh kortere periode om dat deze 500 caches aan levert, dus ik wil een nieuwe periode toevoegen zodat ik alles blijf ontvangen.

Nu heb ik een nieuwe pq aan gemaakt met een willekuerige datum en nu krijg ik wel een nieuwe pq :thumbup: hoe kan dat nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb exact hetzelfde probleem gehad de afgelopen 2 weken...alleen een copy maken gaf resultaat.

Sinds gisteren werkt het echter weer gewoon als vanouds, dus met een beetje geluk is het probleem ook bij jou van tijdelijke aard :thumbup:

hoi het is idd verholpen....weet niet waar het aan lag maar het werkt weer.

bedankt voor alle hulp :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, vreemd. Ik vermoed dat er zo af en toe op de achtergrond wat noodzakelijke werkzaamheden plaatsvinden op de Geocaching.com website die dit soort neveneffecten hebben.

 

Over het algemeen zijn dit soort problemen inderdaad gelukkig niet van lange duur, bedankt voor de terugkoppeling.

 

Grote Griezel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...