TeamTobi Geplaatst 22 september 2008 Share Geplaatst 22 september 2008 Voor een stichting die werkzaam is in Kenia met het boren en aanleggen van waterputten proeftuinen ed ben ik eigenlijk op zoek naar kaarten voor een Garmin GPS. Betreft met name de kaarten van Noordelijk Afrika, specifiek Kenia. Men red zich daar nu nog met de Worldmap. Ik vroeg me af of er nog andere kaartenseries zijn uitgebracht behalve South-Africa. Iemand enig idee, de site die ik eerder vond als mogelijk alternatief, mapmappers.com schijnt dood te zijn hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eSeR2008 Geplaatst 22 september 2008 Share Geplaatst 22 september 2008 Voor een stichting die werkzaam is in Kenia met het boren en aanleggen van waterputten proeftuinen ed ben ik eigenlijk op zoek naar kaarten voor een Garmin GPS. Betreft met name de kaarten van Noordelijk Afrika, specifiek Kenia. Men red zich daar nu nog met de Worldmap. Ik vroeg me af of er nog andere kaartenseries zijn uitgebracht behalve South-Africa. Iemand enig idee, de site die ik eerder vond als mogelijk alternatief, mapmappers.com schijnt dood te zijn hier... Typevautje is MADMAPPERS.COM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamTobi Geplaatst 22 september 2008 Auteur Share Geplaatst 22 september 2008 Hmmm ja die werkt idd wel, geen wonder thx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eSeR2008 Geplaatst 22 september 2008 Share Geplaatst 22 september 2008 Hmmm ja die werkt idd wel, geen wonder thx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapitein Haak Geplaatst 22 september 2008 Share Geplaatst 22 september 2008 Anders even hier kijken http://www.tracks4africa.com/ Haak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamTobi Geplaatst 22 september 2008 Auteur Share Geplaatst 22 september 2008 Mag ik hieruit begrijpen dat Garmin zelf nog geen deugdelijke Africa heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
deBruineBeren Geplaatst 22 september 2008 Share Geplaatst 22 september 2008 http://downloads.cloudmade.com/africa/kenya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapitein Haak Geplaatst 23 september 2008 Share Geplaatst 23 september 2008 Inderdaad heeft Garmin slecht wat delen als Zuid Afrika maar geen totale Afrikaanse kaart. Haak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paulus Geplaatst 5 oktober 2008 Share Geplaatst 5 oktober 2008 google eens op "garmap africa" daar is aardig wat van Africa te krijgen. Groeten PAULUS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden