Spring naar bijdragen

Verschil in founds GSAK - Geocaching.nl


Geo-Hoppers

Aanbevolen berichten

Ik loopt tegen een voor mij vreemd fenomeen aan. Ik heb in mijn persoonlijke gegevens het bekende statistiektellertje van gevonden caches en die staat op 802. Volgens de statiestieken van Geocaching.nl heb ik er 799.

Vandaag via pocketqueries mijn "founds" gedownload en in GSAK, gele vlakje rechts onderin staat het getal 802. Echter GSAK vermeld onderin de werkbalk dat er maar 799 gevonden caches in de database zitten. Twee keer hetzelfde verschil. Iemand die begrijpt hoe dit is/kan ontstaan en welk getal is nu correct ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je naar ons profile gaat zie je boven aan staan:

 

Smeule heeft 1765 geocaches gevonden waarvan 1765 uniek zijn

 

Als deze 2 getallen van elkaar afwijken weet je dat je cache's meerdere keren hebt gelogd. Ik zou die macro is runnen, dan weet je of daar het probleem zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga naar<Vieuw>, <Add/Delete Colums> zet hier een vinkje bij <Found Count (staat vrijwel onderaan). Dan zal er in de grid een extra kolom komen waarin een teller staat met jou found count's. Even boven aan op de kolom klikken om te sorteren. Misschien nog een tweede keer. Dan zie je dus welke caches je twee keer gelogd hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allen erg bedankt voor de reactie's. :thumbup: De truc in GSAK met de extra kolom bracht inderdaad een aantal (3) dubbele logs aan het licht. Deze heb ik gecorrigeerd en ik sta dus nu weer op 799 ! Derhalve moet ik nu voor een tweede keer op zoek naar een waardige cache om onze 800 ste cache mee vol te maken. Maar dat is geen straf lijkt mij :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...