Gast AshandEs` Geplaatst 26 augustus 2003 Geplaatst 26 augustus 2003 Hallo Nederlandse Geocachers, Wij zijn actieve Cachers in Engeland, sinds Mei dit jaar. Gisteren hebben we een cache in Nederland geplaatst (vlakbij het huis van mijn ouders) en deze gemeld op de website, zoals gewoonlijk.... mijn vraag is, hoe lang duurt het gemiddeld voordat een cache wordt goedgekeurd in NL? Het is inmiddels zo'n 24 uur geleden dat ie gemeld is. Vast bedankt! Team AshandEs (Stockport/UK)
dutch-locutus Geplaatst 26 augustus 2003 Geplaatst 26 augustus 2003 Bij de 2 caches die ik plaatse duurde het 28uur voor de eerste en 7 uur voor de 2e. Het wisselt nogal dus. Heb je wel per e-mail een bevestiging gekregen van het ontvangst van de aanmelding? Die krijg je direct na een succesvolle ontvangst van je aanmelding. Succes met je Cache, Greetz Locutus
Gast AshandEs` Geplaatst 26 augustus 2003 Geplaatst 26 augustus 2003 Hallo en bedankt voor je antwoord! Ik heb inderdaad een e-mail bevestiging gekregen. Het hangt er denk ik natuurlijk ook vanaf hoe druk de 'goedkeurders' het hebben..... ik ben gewoon ongeduldig, waarschijnlijk! We hebben er ook een Travelbug in geplaatst, maar die wil ik pas loggen nadat de cache is goedgekeurd..... we wachten nog maar even af! Nogmaals bedankt.
Wij Drie Geplaatst 26 augustus 2003 Geplaatst 26 augustus 2003 Bij onze cache is het minuten geweest. Wij meldde 'Kuilenburg' aan. Tijdens onze eerste controlle stond de tekst nog schots en schreef. Terwijl wij die tekst aan het vormgeven waren, werd hij al goedgekeurd. Bovendien werd op dat moment door de goedkeurder ook het een en ander aan vormgeving gedaan, waardoor wij elkaars wijzigingen ongedaan maakte. Minuten dus, maar we hebben geluk gehad denken we. Tot cache, Team Wij Drie
Wij Drie Geplaatst 27 augustus 2003 Geplaatst 27 augustus 2003 Hij staat er tussen: De Wandeling van Tess / Tess' Walk by Team Ashandes Tot cache, Team Wij Drie
Aanbevolen berichten