paulus Geplaatst 12 september 2008 Geplaatst 12 september 2008 Hallo allemaal Vraagje: In Mapsource aangemaakte waypoints enz kan je weergeven in GoogleEarth, erg mooi. Maar kan je een waypoint gemaakt in googleEarth ook zo overzetten naar Mapsource???? Iemand enig idee????? Groeten PAULUS
0 Ringeling Geplaatst 13 september 2008 Geplaatst 13 september 2008 Volgens mij alleen van toepassing als je de betaalde versie van GE-plus hebt. Klik maar eens op de menubalk op Exta / GPS
0 paulus Geplaatst 13 september 2008 Auteur Geplaatst 13 september 2008 (bewerkt) Ik ben er uit het is mogelijk. Gewoon "mijnplaatsen" op je PC opslaan. Dit is een ".KMZ" file. GoogleEarth kun je nu sluiten. Daarna ga je naar: www.gpsvisualizer.com Bij: Get started now: Upload a GPS file: bladeren naar de KMZ file op je PC, Bij: Choose an output format: GPX file selecteren en op GO drukken. Daarna verschijnt de volgende tekst bovenin: Your data has been converted to GPX. Right-click on the following link to save the file to your hard drive; you may want to give it a more sensible name. 1221293603-07091.gpx Dit onderste gpx file opslaan op je PC (rechts klikken/doel opslaan als) Daarna openen met Mapsource en eventueel opnieuw opslaan om er een Gdb file van te maken. dit is met de gratis versie van googleEarth Groeten PAULUS en de topic mag ook gesloten worden. 13 september 2008 bewerkt door paulus
0 Ringeling Geplaatst 13 september 2008 Geplaatst 13 september 2008 Ik ben er uit het is mogelijk.Gewoon "mijnplaatsen" op je PC opslaan. Dit is een ".KMZ" file. GoogleEarth kun je nu sluiten. Daarna ga je naar: www.gpsvisualizer.com Bij: Get started now: Upload a GPS file: bladeren naar de KMZ file op je PC, Bij: Choose an output format: GPX file selecteren en op GO drukken. Daarna verschijnt de volgende tekst bovenin: Your data has been converted to GPX. Right-click on the following link to save the file to your hard drive; you may want to give it a more sensible name. 1221293603-07091.gpx Dit onderste gpx file opslaan op je PC (rechts klikken/doel opslaan als) Daarna openen met Mapsource en eventueel opnieuw opslaan om er een Gdb file van te maken. dit is met de gratis versie van googleEarth Groeten PAULUS en de topic mag ook gesloten worden. Da's inderdaad een goede oplossing. Had ik nog niet aan gedacht. Wel een omweg, maar wel gratis zo.
0 Mars Express Geplaatst 13 september 2008 Geplaatst 13 september 2008 Ik ben er uit het is mogelijk.Gewoon "mijnplaatsen" op je PC opslaan. Dit is een ".KMZ" file. GoogleEarth kun je nu sluiten. Daarna ga je naar: www.gpsvisualizer.com Bij: Get started now: Upload a GPS file: bladeren naar de KMZ file op je PC, Bij: Choose an output format: GPX file selecteren en op GO drukken. Daarna verschijnt de volgende tekst bovenin: Your data has been converted to GPX. Right-click on the following link to save the file to your hard drive; you may want to give it a more sensible name. 1221293603-07091.gpx Dit onderste gpx file opslaan op je PC (rechts klikken/doel opslaan als) Daarna openen met Mapsource en eventueel opnieuw opslaan om er een Gdb file van te maken. dit is met de gratis versie van googleEarth Groeten PAULUS en de topic mag ook gesloten worden. Hier zit ook wel wat bij wat werk denk ik: http://www.google.com/search?q=kml2gpx
Vraag
paulus
Hallo allemaal
Vraagje:
In Mapsource aangemaakte waypoints enz kan je weergeven in GoogleEarth, erg mooi.
Maar kan je een waypoint gemaakt in googleEarth ook zo overzetten naar Mapsource????
Iemand enig idee?????
Groeten PAULUS
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten