Spring naar bijdragen

niet upgedate caches


Semmyb

Aanbevolen berichten

hallo een vraagje ....ben 3 wk geleden begonnen met het gebruik van GSAK.

Prima en mooi programma :blow: .

Heel veel is me al duidelijk, maar ik zit toch nog met een probleempje (is niet het enige hoor)maar dit ergert me het meeste.

Heb hier op het forum er al wat van proberen te vinden maar het is me toch niet helemaal klare koek.

Ik heb PQ geinstalleerd in GSAK en krijg regelmatig updates, maar verschillende caches worden niet geupdate en er zijn ook caches waarvan ik weet dat ze een TB hadden ( die inmiddels verwijdert is)en nog steeds een melding geven dat er nog een in zit.

Dit ondanks een laatste GPX update :gossip: ...wat doe ik nu fout :D

 

trouwens de tabel'last found' is in dit geval ook niet up to date!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En het kan natuurlijk ook aan de criteria van de PQ liggen. In de meeste PQs die ik heb, staat dat ik niet geinteresseerd ben in caches die ik al gevonden heb. Die worden dan ook niet opgestuurd en dus ook niet bijgewerkt. Behalve natuurlijk door de "myFounds" query.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

trouwens nog iets :gossip: hoe komt het dat caches die je zelf hebt gevonden ook niet geupdate worden.

Datum' found by me' en 'last found' zijn het zelfde ondanks dat het cache later nog is gevonden :D

In de kolom 'Last GPX' kan je zien wanneer de betreffende cache voor het laatst is ge-update vanuit een GPX file. Als die datum niet overeenkomt met de datum van de gpx file die je inleest, kan je er vanuit gaan dat de betreffende cache niet in je GPX file zat.

 

Vergeet niet dat in een pocket query maximaal 500 caches kunnen zitten. GSAK meldt hoeveel caches hij heeft ingeladen, en als daar 500 staat, is de kans groot dat je aan je limiet zat. Op geocaching.com kan je een preview van je PQ doen en er zo achterkomen of je die limiet bereikt hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...