Remunj Geplaatst 16 januari 2010 Geplaatst 16 januari 2010 Zo mis ik nog steeds de mogelijkheid van gevarenzone, hier is al vaker iets over naar Garmin gestuurd.
micro - killer Geplaatst 16 januari 2010 Geplaatst 16 januari 2010 Volgens mij zijn kruisprojecties ook niet mogelijk. maar ben allang blij dat de oregon het weer doet.
Remunj Geplaatst 16 januari 2010 Geplaatst 16 januari 2010 Volgens mij zijn kruisprojecties ook niet mogelijk. maar ben allang blij dat de oregon het weer doet. Ik weet niet precies wat je onder kruisprojecties verstaat, maar als een route maakt van punt 1 naar punt 3 en van punt 3 naar punt 2 en dan weer naar punt 4 moet je een mooi kruis krijgen. Twee losse routes tussen 1 en 3 en tussen 2 en 4 werkt niet, maar dat doet het bij de andere gps'n ook niet.
Remunj Geplaatst 16 januari 2010 Geplaatst 16 januari 2010 Voorbeeld d.m.v route aanmaken. Zover wilde ik niet gaan Jos, maar dat is de manier.
robje64 Geplaatst 17 januari 2010 Geplaatst 17 januari 2010 Zodra er een update verschijnt lees ik hier wel eens wat er veranderd is. Maar een hele andere vraag, want ik zie het waarschijnlijk over het hoofd. Nu heb ik van een ander gehoord hoe je op dat dashboard komt enz. maar waar staan altijd de beschrijvingen na een update hoe je precies de nieuwe opties kunt uitproberen, en instellen? Thanks.
vogelen Geplaatst 17 januari 2010 Auteur Geplaatst 17 januari 2010 deze link http://garminoregon.wikispaces.com/ en deze link http://www.gpsfix.net/
robje64 Geplaatst 17 januari 2010 Geplaatst 17 januari 2010 Kijk, Dat zijn nou de bijdrages.... Thanks !!! Ik vond het al vreemd hoe snel iemand na het uitkomen van een update zo snel kon weten wat de exacte instellingen en dergelijke waren. Hij gaat op RSS. Vogelen, thanks.
vogelen Geplaatst 17 januari 2010 Auteur Geplaatst 17 januari 2010 en ik kijk nog wel eens naar dit nl forum http://forum.gps.nl/viewforum.php?f=75&...a4233d330441e30
speurhond Geplaatst 20 januari 2010 Geplaatst 20 januari 2010 (bewerkt) zojuist via Garmin web updater de update voor de 400t gedaan en deze update geinstaleerd maar nu als het apparaat word ingeschakeld doet hij niets meer en verschijnt er in het scherm systeem software missing Iemand een idee om dit op te lossen ? alvast bedankt al geprobeerd hem nogmaals te laten updaten via de pc? pc hekent de oregon niet meer DRAMA Ik zit nu met hetzelfde probleem, alles wat ik hier gelezen heb, heb ik uitgevoerd maar hij blijft de fout melding geven: system software missing. Ik ben een beetje radeloos. Wat kan het toch zijn????? Hebben meer mensen hier last van. Het is gebeurt na de laatse update. groetjes speurhond 20 januari 2010 bewerkt door speurhond
yurrie-currie Geplaatst 20 januari 2010 Geplaatst 20 januari 2010 zojuist via Garmin web updater de update voor de 400t gedaan en deze update geinstaleerd maar nu als het apparaat word ingeschakeld doet hij niets meer en verschijnt er in het scherm systeem software missing Iemand een idee om dit op te lossen ? alvast bedankt al geprobeerd hem nogmaals te laten updaten via de pc? pc hekent de oregon niet meer DRAMA Ik zit nu met hetzelfde probleem, alles wat ik hier gelezen heb, heb ik uitgevoerd maar hij blijft de fout melding geven: system software missing. Ik ben een beetje radeloos. Wat kan het toch zijn????? Hebben meer mensen hier last van. Het is gebeurt na de laatse update. groetjes speurhond Je zult ook de hard reset moeten (M3) doen zoals eerder hier is gepost en probeer het eens even zonder de SD kaart succes Y-C
speurhond Geplaatst 20 januari 2010 Geplaatst 20 januari 2010 (bewerkt) zojuist via Garmin web updater de update voor de 400t gedaan en deze update geinstaleerd maar nu als het apparaat word ingeschakeld doet hij niets meer en verschijnt er in het scherm systeem software missing Iemand een idee om dit op te lossen ? alvast bedankt al geprobeerd hem nogmaals te laten updaten via de pc? pc hekent de oregon niet meer DRAMA Ik zit nu met hetzelfde probleem, alles wat ik hier gelezen heb, heb ik uitgevoerd maar hij blijft de fout melding geven: system software missing. Ik ben een beetje radeloos. Wat kan het toch zijn????? Hebben meer mensen hier last van. Het is gebeurt na de laatse update. groetjes speurhond Je zult ook de hard reset moeten (M3) doen zoals eerder hier is gepost en probeer het eens even zonder de SD kaart succes Y-C Ik heb beide gedaan van de M3 met kaartje en zonder kaartje en krijg dan de melding App: Updater At: 1/20/2010 12:40:58 PM (UTC) OS: Windows XP Service Pack 3 Processor: Intel Processor Level: 15, RAM: 784724 KB APPLICATION.CPP-231-2.8 Windows Error Code: 2 ø 20 januari 2010 bewerkt door speurhond
yurrie-currie Geplaatst 20 januari 2010 Geplaatst 20 januari 2010 Wij hadden het zelfde probleem en opgelost met Recovery #2 -- Forced Upgrade to 2.5 eerst met sd kaart erin maar dan stopte de update bij 33 % en zonder sd werkte het wel je moet het wel precies zo doen zoals het er staat en de progjes in de juiste map opslaan en ook de aan/uit knop op het juiste moment loslaten http://garminoregon.wikispaces.com/Miscellaneous Grtz yurrie-currie
speurhond Geplaatst 20 januari 2010 Geplaatst 20 januari 2010 Dankzij man lief doet ie het weer Ik was redelijk in paniek en had ook gebeld gebeld met garmin nederland. Nou die maakt het helemaal en zei; nu heeft u een leeg kastje in uw handen en dat zal u moeten opsturen naar de fabriek en met een harde reset lukt het u niet om de software er weer op te zetten ggggrrrrrrrrrr. Toen heb ik dat ding een hoek in geslingerd en dacht; einde oefening met me spelee dingetje Nu heeft mijn man na het avond eten even goed gelezen wat er stond en 1....2...hoepekee hij doet het weer Vermoedelijk heb ik kromme vinger en ben toe aan aan een brilletje. Ik had alles tegelijk ingedruk, stekker er in en dan ook nog eens een enter gegeven, maar nu begreep ik dat het 1 voor 1 moest. pffffffffffffffff moeilijk hé? Nou in ieder geval bedankt voor je adviesen. Groetjes speurhond yvonne
RSR Geplaatst 20 januari 2010 Geplaatst 20 januari 2010 zojuist via Garmin web updater de update voor de 400t gedaan en deze update geinstaleerd maar nu als het apparaat word ingeschakeld doet hij niets meer en verschijnt er in het scherm systeem software missing Iemand een idee om dit op te lossen ? alvast bedankt al geprobeerd hem nogmaals te laten updaten via de pc? pc hekent de oregon niet meer DRAMA Ik zit nu met hetzelfde probleem, alles wat ik hier gelezen heb, heb ik uitgevoerd maar hij blijft de fout melding geven: system software missing. Ik ben een beetje radeloos. Wat kan het toch zijn????? Hebben meer mensen hier last van. Het is gebeurt na de laatse update. groetjes speurhond Ik heb dit ook al eens bij iemand gehad en zo als werd aangegeven kunnen fixen met http://garminoregon.wikispaces.com/Miscellaneous en dan het M3 verhaal
Aanbevolen berichten