vogelen Geplaatst 6 september 2008 Geplaatst 6 september 2008 Oregon software version 2.40 Change History Changes made from version 2.30 to 2.40: Improved accuracy of altimeter for large altitude changes. Improved importing geocaches. When the same geocaches is in multiple files, the geocaches from the newer file (file modified time) will be imported. Fixed text writing on top of itself in some geocaches descriptions. Fixed freeze when loading some geocaches descriptions. Fixed issues causing a 'Memory Full' warning message. Fixed issues with power off pressure trending.
delta123 Geplaatst 6 september 2008 Geplaatst 6 september 2008 Alweer de oregon, waar blijft @*^#$~* de update voor de colorado?
Mars Express Geplaatst 6 september 2008 Geplaatst 6 september 2008 (bewerkt) Alweer de oregon, waar blijft @*^#$~* de update voor de colorado? Garmin heeft natuurlijk geen flauw idee hoe ze de kopers van die dure ding Colorado moeten uitleggen dat ie regelmatig 50 tot 150 meter misaanwijzing geeft, en daarom zwijgen ze 'm dood en hopen dat iedereen hem snel vergeet. edit: ding = Colorado dus. 6 september 2008 bewerkt door Mars Express
Mars Express Geplaatst 6 september 2008 Geplaatst 6 september 2008 50 tot 150 metr bij de Oregon?Colorado
vogelen Geplaatst 6 september 2008 Auteur Geplaatst 6 september 2008 Alweer de oregon, waar blijft @*^#$~* de update voor de colorado? Garmin heeft natuurlijk geen flauw idee hoe ze de kopers van die dure ding Colorado moeten uitleggen dat ie regelmatig 50 tot 150 meter misaanwijzing geeft, en daarom zwijgen ze 'm dood en hopen dat iedereen hem snel vergeet. edit: ding = Colorado dus. Nee wij lopen gewoon achter, jullie zijn al bij 2.60
smeule Geplaatst 6 september 2008 Geplaatst 6 september 2008 50 tot 150 metr bij de Oregon?Colorado Wij hebben geen problemen met de CO v.w.b. afwijkingen. Hij doet het prima . Ook de OREGON doet het prima. Het is wel jammer dat de mogelijkheden van de CO en de OR verschillen. Waarom kan het niet gelijk getrokken worden met wat aanvullingen die de 60CSX ook heeft bijv de gevarenzone. We wachten gewoon af wat voor de CO versie 2.70 gaat worden en voor de OR versie 2.50. Ondertussen gaan we gewoon lekker door met cachen. Wat zeuren we toch allemaal met al die luxe
Vasc0 Geplaatst 6 september 2008 Geplaatst 6 september 2008 Het is inderdaad allemaal luxe! Met mijn Geko 101 kwam ik ook bij het kistje!
smeule Geplaatst 12 september 2008 Geplaatst 12 september 2008 (bewerkt) Updates & Downloads Oregon (WebUpdater) software version 2.50 as of September 11, 2008 Changes made from version 2.40 to 2.50: * Fixed issue with barometric pressure. * Fixed issue with tide station data. * Fixed issue with elevation over time plot. Hier te downloaden @Delta123, sorry weer de oregon 12 september 2008 bewerkt door smeule
vogelen Geplaatst 12 september 2008 Auteur Geplaatst 12 september 2008 Zo das snel al weer een nieuwe. maar ik wacht nog echt op verbeteringen van het Geocaching gedeelte.
reej Geplaatst 12 september 2008 Geplaatst 12 september 2008 Updates & DownloadsOregon (WebUpdater) software version 2.50 as of September 11, 2008 Changes made from version 2.40 to 2.50: * Fixed issue with barometric pressure. * Fixed issue with tide station data. * Fixed issue with elevation over time plot. Hier te downloaden @Delta123, sorry weer de oregon Volgens mij heeft Smeule aandelen in garmin
Vasc0 Geplaatst 12 september 2008 Geplaatst 12 september 2008 Zo das snel al weer een nieuwe. maar ik wacht nog echt op verbeteringen van het Geocaching gedeelte. Er zijn zoveel updates dat het er op gaat lijken dat ze dat ook niet over gaan slaan! Heb hem gelijk even aan het snoertje gelegd en webupdater opgestart, op naar de volgende update!
reej Geplaatst 12 september 2008 Geplaatst 12 september 2008 Zo das snel al weer een nieuwe. maar ik wacht nog echt op verbeteringen van het Geocaching gedeelte. welke bedoel je ?
vogelen Geplaatst 12 september 2008 Auteur Geplaatst 12 september 2008 Maakt me niks uit of die aandelen heeft. Krijgen zo snel het nieuws.
vogelen Geplaatst 12 september 2008 Auteur Geplaatst 12 september 2008 Zo das snel al weer een nieuwe. maar ik wacht nog echt op verbeteringen van het Geocaching gedeelte. welke bedoel je ? Nou het Geocaching zit wat omslachtig in mekaar kunnen nog wel toevoegingen bij en verbeteringen.
Aanbevolen berichten