woutje Geplaatst 30 augustus 2008 Geplaatst 30 augustus 2008 hoi ik heb telkens een probleem met de cachekaarten het openen gaat goed en op de kaart klikken ook voor in te zoomen gaat ook goed maar kies ik nieuwe , moeilijk,zwaar,specials enz. dan zegt hij je bent niet ingelogt en als ik inlog via mijn cache pagina dan kan ik de cache kaarten pagina niet vinden wat doe ik fout of overzie ik een link die er wel staat ? alvast bedankt
zoekbaars Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 helaas blijkt het aantal founds op de cachekaart bij Gc.nl niet te kloppen. een aantal niet gevonden stippen hoort inmiddels thuis bij de ''gevonden'' cache. Helaas blijkt het corrigeren van logs al een poosje niet mogelijk, omdat de wachtrij al een tijd op 101 staat en gewacht moet worden tot deze kleiner is. Vraag: is men hiermee bezig en is geduld een schone zaak of kan ik zelf hier iets aan doen? Voor alle informatie ik heb uitgebreid de zoekmachine gebruikt, maar zag geen geschikt draadje over dit huidige probleem. Zoekbaars.
Aanbevolen berichten