Spring naar bijdragen

Probleempje met Friends en Friends Requests


sanderhendriks

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Mijn vrouw en ik hebben allebei een geocache account. Nu wil ik haar natuurlijk als vriendje toevoegen.

Ik ga dus op geocaching.com naar My Account en dan naar My Friends en klik op Add a Friend.

Ik vul haar geocaching naam in en klik op Go. Ik kom dan in het scherm Emailing a user. Ik tik wat tekst en klik op Send Message.

 

Zij ontvangt nu een bericht van mij per email, maar we worden niet geregistreerd als vrienden. In mijn eigen Friends List zie ik ook helemaal geen Pending Friend Request.

 

Gek he?

 

Weet iemand hoe dit werkt?

 

groetjes,

 

Sander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi allemaal,

 

Mijn vrouw en ik hebben allebei een geocache account. Nu wil ik haar natuurlijk als vriendje toevoegen.

Ik ga dus op geocaching.com naar My Account en dan naar My Friends en klik op Add a Friend.

Ik vul haar geocaching naam in en klik op Go. Ik kom dan in het scherm Emailing a user. Ik tik wat tekst en klik op Send Message.

 

Zij ontvangt nu een bericht van mij per email, maar we worden niet geregistreerd als vrienden. In mijn eigen Friends List zie ik ook helemaal geen Pending Friend Request.

 

Gek he?

 

Weet iemand hoe dit werkt?

 

groetjes,

 

Sander

 

Ten eerste moet je voor je eigen profiel op GC.com de mogelijkheid aanzetten om "friend requests" te krijgen. Standaard staat die uit; voor jou staat hij in elk geval uit.

 

Daarna moet je op GC.com, niet op GC.nl, een persoonlijk bericht sturen. Kijk eens naar deze URL: http://www.geocaching.com/email/?guid=ded8...23-e0017efbae89

 

Onderaan staat dan een checkbox die je kunt inschakelen om vriendjes te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...