De Doorlopers Geplaatst 24 augustus 2008 Share Geplaatst 24 augustus 2008 (bewerkt) Ik probeer mijn profiel te voorzien van een avatar. Ik moet om dit te bevestigen re-registeren. Hoe moet ik dat doen? 24 augustus 2008 bewerkt door De Doorlopers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 24 augustus 2008 Share Geplaatst 24 augustus 2008 Ik probeer mijn profiel te voorzien van een avatar. Ik moet om dit te bevestigen re-registeren. Hoe moet ik dat doen? Door gewoon op die link te klikken. Het kan even duren voordat de wijziging zichtbaar is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Doorlopers Geplaatst 26 augustus 2008 Auteur Share Geplaatst 26 augustus 2008 (bewerkt) Waar gewoon klikken? 26 augustus 2008 bewerkt door De Doorlopers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 26 augustus 2008 Share Geplaatst 26 augustus 2008 Waar gewoon klikken? Als je moet re registreren is dat een "link" Re-registren is onderstreept. Als je hier op klikt ben je klaar. Toevallig net vorige week mijn Avatar toegevoegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fire5 Geplaatst 26 augustus 2008 Share Geplaatst 26 augustus 2008 Toevallig net vorige week mijn Avatar toegevoegd. Eindelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Doorlopers Geplaatst 28 augustus 2008 Auteur Share Geplaatst 28 augustus 2008 Gelukt, gewoon klikken en dan nog wat meer maar nu zit het erin. Weet je misschien ook hoe je in je profiel informatie zinnen onder elkaar moet krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 28 augustus 2008 Share Geplaatst 28 augustus 2008 Weet je misschien ook hoe je in je profiel informatie zinnen onder elkaar moet krijgen Door aan het eind van de zin het volgende neer te zetten <br/> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Doorlopers Geplaatst 29 augustus 2008 Auteur Share Geplaatst 29 augustus 2008 Ik ben helemaal gelukkig, geen vragen meer bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden