Spring naar bijdragen
  • 0

Vraag

Geplaatst

Hoi,

recentelijk ving ik ergens op dat er een nieuwe versie zou komen van Topo Nederland , ik gebruik de eerste versie nog maar zie nu wel enige dingen die missen :beerchug:

wat is de meest recente versie die jullie weten. Heb een aantal sites gezocht maar die claimen de laatste te hebben.

John

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Voor zover ik weet was de uitgave van Garmin's TOPO-NL een eenmalige aktie. Ben wel benieuwd of er inderdaad een nieuwe versie komt. De eerste en tot nu toe enige was bij het uitkomen al hopeloos verouderd.

• 0
Geplaatst

De uitgaven van de topo 25k van het Kadaster (topodienst) van vorig jaar bevatten rasterkaarten vanaf 1999 tot 2006.

Vanaf het moment dat ze via Garmin de vector-topo gingen maken tot de uitgave ging zeker meer dan een jaar voorbij. Die moet je bij de veroudering mee tellen.

Met topografische gegevens moet je erop rekenen dat je soms 4 jaar achter loopt. Er zijn landen waar de zaak 10 jaar achter loopt!!! (Balkan)

• 0
Geplaatst
De uitgaven van de topo 25k van het Kadaster (topodienst) van vorig jaar bevatten rasterkaarten vanaf 1999 tot 2006.

Vanaf het moment dat ze via Garmin de vector-topo gingen maken tot de uitgave ging zeker meer dan een jaar voorbij. Die moet je bij de veroudering mee tellen.

Met topografische gegevens moet je erop rekenen dat je soms 4 jaar achter loopt. Er zijn landen waar de zaak 10 jaar achter loopt!!! (Balkan)

Ik lees net hier http://www.futurumshop.nl/product/9063557/...views_customers dat er een 2008 versie is... eens checken wat dat betekend

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...