Spring naar bijdragen

Caches langs een route werkt niet ?


Geo-Hoppers

Aanbevolen berichten

In de voorbereiding van onze vakantie, wil ik gebruik maken van de optie "Caches along a route".

Ik heb diverse .gpx bestanden aangemaakt via Mapsource en deze geupload. Dit gaat goed, maar op het moment dat ik gebruik maak van de optie "Create Pocket Query" krijg ik een foutmelding.

Dit gebeurt zelfs met gevonden public routes, dus ik denk daarom dat het niet ligt aan de door mij geuploade bestanden. Iemand met de zelfde problemen ? of iemand die weet wat er aan de hand is cq dat ik iets fout doe. Ik wordt er een beetje moe van..... :offtopic:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In de voorbereiding van onze vakantie, wil ik gebruik maken van de optie "Caches along a route".

Ik heb diverse .gpx bestanden aangemaakt via Mapsource en deze geupload. Dit gaat goed, maar op het moment dat ik gebruik maak van de optie "Create Pocket Query" krijg ik een foutmelding.

Dit gebeurt zelfs met gevonden public routes, dus ik denk daarom dat het niet ligt aan de door mij geuploade bestanden. Iemand met de zelfde problemen ? of iemand die weet wat er aan de hand is cq dat ik iets fout doe. Ik wordt er een beetje moe van..... :offtopic:

 

Ik heb het geprobeerd met google earth bestanden (kml).

Ook dit werkt niet 100%. Hij neemt alleen wat rechte lijnen ipv echt de route te volgen. Ik weet niet of dit iets te maken heeft met een maximum van 200 of 500 punten? Ik denk dat je de route klein moet houden en dan nog eens proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik heb het geprobeerd met google earth bestanden (kml).

Ook dit werkt niet 100%. Hij neemt alleen wat rechte lijnen ipv echt de route te volgen. Ik weet niet of dit iets te maken heeft met een maximum van 200 of 500 punten? Ik denk dat je de route klein moet houden en dan nog eens proberen.

 

Bedankt voor je reactie. Maar uiteraard heb ik diverse pogingen gedaan om alternatieven te bedenken en dus ook kleine route's te uploaden. Soms maar max. 100 km. ! Ik krijg echter telkens die foutmelding op het moment dat ik naar "Create Pocket Query" ga. Ik heb de div. route's gemaakt met Mapsource en ook met Google Earth. Bij allebei hetzelfde resultaat. Ik zou wel graag willen weten of je in staat was om in het menu van "Create a Pocket Query" te komen, want dan kom je verder dan ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik heb het geprobeerd met google earth bestanden (kml).

Ook dit werkt niet 100%. Hij neemt alleen wat rechte lijnen ipv echt de route te volgen. Ik weet niet of dit iets te maken heeft met een maximum van 200 of 500 punten? Ik denk dat je de route klein moet houden en dan nog eens proberen.

 

Bedankt voor je reactie. Maar uiteraard heb ik diverse pogingen gedaan om alternatieven te bedenken en dus ook kleine route's te uploaden. Soms maar max. 100 km. ! Ik krijg echter telkens die foutmelding op het moment dat ik naar "Create Pocket Query" ga. Ik heb de div. route's gemaakt met Mapsource en ook met Google Earth. Bij allebei hetzelfde resultaat. Ik zou wel graag willen weten of je in staat was om in het menu van "Create a Pocket Query" te komen, want dan kom je verder dan ik.

 

Ik was wel in staat om in het menu van "Create a Pocket Query" te komen. Maar dat was eind april.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier is het niet mogelijk om een 'caches along the route' query te maken. Ik krijg keer op keer die verdrietige kikker te zien.

 

tot cache,

team Wij Drie :eek:

bewerkt door Wij Drie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het vanmiddag op het werk geprobeerd en vanavond thuis en op beide plaatsen gaat het goed.

Ik gebruik een kml bestand en de route word mooi over de wegen weergegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat helemaal goed.

 

Ik heb het voor het KGBDL weekend in Winterberg gebruikt.

Ging helemaal top! je moet er alleen voor zorgen dat je binnen de 500 cacheresultaten blijft. Dat kan je doen door het zoekgebied rond de route te versmallen of de cachetypes te beperken. (Bijvoorbeeld aalleen traditionals)

 

GC.COM heeft dat helemaal goed gedaan !

 

'Team Kleijn'

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Het gaat helemaal goed.

 

Ik heb het voor het KGBDL weekend in Winterberg gebruikt.

Ging helemaal top! je moet er alleen voor zorgen dat je binnen de 500 cacheresultaten blijft. Dat kan je doen door het zoekgebied rond de route te versmallen of de cachetypes te beperken. (Bijvoorbeeld aalleen traditionals)

 

GC.COM heeft dat helemaal goed gedaan !

 

'Team Kleijn'

Rob

Hallo Rob,

 

Je bedoeld hier 500 punten. Een een route is al gauw meer dan 500 punten. Dit was ook het probleem wat ik had met gc.com. Ik had een redelijk lange route met meer dan 500 punten (die punten als je die verbindt zie je de route, dus 499 lijnstukken). Deze ging dus niet goed in gc.com.

Vandaar dat ik toch maar zelf iets gemaakt heb.

 

- Robert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...