Juttertjes Geplaatst 21 juli 2008 Share Geplaatst 21 juli 2008 (bewerkt) In "reviewers op vakantie?" lees ik dat cache's die ter review worden aangeboden vaak worden geretourneerd naar de eigenaar omdat zij niet goed in orde zijn. Soms zelfs enkele keren per cache. Ik vind dat een kwestie van nonchalance door de maker. Nadat ik behept ben geraakt door het geocachen wilde ik ook vrij snel overgaan tot het maken van een cache omdat Den Helder achter gebleven gebied was in de cache wereld, ondertussen is dat veranderd. Onze eerste multicache "Stelling Den Helder Fort Erfprins" werd op een stuk of twee foutjes na, de tweede keer goedgekeurd. De tweede, derde en vierde multi werden alle drie na de eerste review goedgekeurd. Op de home pagina is op de index "Verstop een cache" te vinden. Op de index van die pagina is een "Checklist" te vinden. Wanneer die lijst punt voor punt wordt nageleefd kan het niet anders of de aangeboden cache wordt de eerste keer goedgekeurd. Ik heb veel aan die lijst gehad en ik raad iedereen aan om hem te gebruiken. Groeten van de Juttertjes 21 juli 2008 bewerkt door Juttertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team rocky Geplaatst 21 juli 2008 Share Geplaatst 21 juli 2008 En wanneer zijn ze terug van vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 21 juli 2008 Share Geplaatst 21 juli 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten