Spring naar bijdragen

Nuttige "GEOCACHING gerelateerde" POI's


IkbenMamma

Aanbevolen berichten

Omdat ik me beetje zit te verdiepen in de POI's, kom ik veel handige en leuke POI files tegen...

 

Misschien kunnen we ze in dit draadje een beetje verzameld krijgen, hoeven we niet urenlang te googelen :w00t2: , forgive me als er al zo'n draadje is, FORUM daaromtrent nog niet uitgespit. Wel net het draadje van de HOGE BENZINE PRIJZEN gelezen, en daardoor ook beland op een leuke site.

 

Op deze bovenstaande site dus (vooralsnog voor TOMTOM, maar ik weet niet of je die ook in andere navigatiesystemen kunt inlezen), staan onder andere POI files voor:

 

* Flitspalen in Nederland (3 files)

* Tinc tankstations (40 stuks)

* Mac Donalds (210 stuks :thumbup: )

 

##

 

Een overzicht voor (BIJNA) alle tankstations is ook HIER te vinden.

 

##

 

Er zullen cachers zijn die misschien zeggen :

 

Waarom zo moeilijk doen? Ga naar http://www.poihandler.com en wordt lid van de syn-service. Dan heb je POI's van alle speedcams, restaurants, benzinestations en steeds meer lijsten die door gebruikers zelf worden bijgehouden. In combinatie met POI Warner (http://www.navigating.de/TomTom_en/POI/Index.htm) kan je tijdens het rijden een nieuwe POI met een druk op de knop invoeren en thuis uploaden.

 

***I know, maar niet iedereen wil overal lid van worden en

al deze bijkomende kleine kosten opgeteld,

kunnen aardig uit de spuigaten lopen... ***

 

##

 

Wel kwam ik ook nog deze van NAVX tegen. Ook tegen betaling van een abonnement vanaf 5,95 voor BENELUX versie, automatisch ge-update blijven van zowel mobiele als vaste flitspalen EN de brandstofprijzen bij de tankstations...

Geen idee wat de prijzen zijn bij POIhandler trouwens ?!

 

##

 

Degene die ik ook ERG HANDIG VIND is de POI voor FREE WiFi HOTSPOTS !!!! :beerchug:

 

##

 

Dit was het even voor nu.

 

Elke aanvulling is welkom natuurlijk.

 

##

 

@ Modjes, weet niet of deze info (Die toch vrij op het net te vinden is !), hier vermeld mag worden ? Maar dan hoor ik het graag...

bewerkt door ikbenmamma
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...