jannman Geplaatst 2 juli 2008 Share Geplaatst 2 juli 2008 beste cachers ik ben pas begonnen en heb al best wat gevonden maar nu tot mijn schrik kwam ik een trael bug tegen en die zij neem mij mee dat wil ik wel doen maar wat dan waar moet ik dat registreren dat ik hem heb en waar moet dat komen te staan waar ik hem laat ik wil hem mee op vakantie nemen en daar weer achterlaten vertel mij even hoe dit verder moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de vlinders Geplaatst 2 juli 2008 Share Geplaatst 2 juli 2008 Hier vind je de uitleg hoe je de Travelbug kunt loggen en hoe je hem later weer met een log in een cache kunt achterlaten. Klik hier voor de uitleg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannman Geplaatst 3 juli 2008 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2008 dank je het is gelukt je moet ook verder kijken dan je neus lang is en verder lezen vergaat ik nog wel eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 3 juli 2008 Share Geplaatst 3 juli 2008 Daarom is de zoekfunctie weleens best handig! Maar het 'probleem ' is opgelost; de TB kan verder; topic closed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten