jackV Geplaatst 30 juni 2008 Geplaatst 30 juni 2008 (bewerkt) Wie heeft er belang bij Topo Nederland voor de Explorist serie? Ik weet ook hoe je zelf (m.b.v. freeware) mappen kunt maken voor de Explorist serie, je moet dan wel Garmin topo software hebben... 3 juli 2008 bewerkt door Team jemar
hroodt Geplaatst 3 augustus 2008 Geplaatst 3 augustus 2008 (bewerkt) Wie heeft er belang bij Topo Nederland voor de Explorist serie? Ik weet ook hoe je zelf (m.b.v. freeware) mappen kunt maken voor de Explorist serie, je moet dan wel Garmin topo software hebben... Ik zou graag de topo nederland van Garmin (in mijn bezit) kunnen omzetten naar mijn Explorist 500. Graag ook een uitleg en met welk programma dit kan. Hans Op het Roodt (Draakwandelaars). PS Heb al een hele poos niets meer gedaan aan geocaching, maar wil weer opnieuw beginnen. Voorheen gebruikte ik een Garmin Etrex (oud model). Ben nu in bezit van een Magallan Explorist 500 en kan tot nu toe met geen mogelijkheid delen van topo Nederland er op krijgen. Hans@ophetroodt.nl 3 augustus 2008 bewerkt door hroodt
Gast Team Chouffe Geplaatst 5 augustus 2008 Geplaatst 5 augustus 2008 (bewerkt) Ik ben ook wel geïnteresseerd in de TOPO mogelijkheden. Altijd handig 5 augustus 2008 bewerkt door Team Chouffe
team Ranger Geplaatst 6 augustus 2008 Geplaatst 6 augustus 2008 Eveneens geïnteresseerd in meer TOPO mogelijkheden voor Magellan Explorist. Ben al langere tijd aan het zoeken maar kan de goede freeware nog niet vinden. Team_ranger
De Vossers Geplaatst 6 augustus 2008 Geplaatst 6 augustus 2008 als je dan het geheim verklapt, wil ik het ook graag weten. de kaart heb ik... magellan explorist net een week...
Le Comte Geplaatst 6 augustus 2008 Geplaatst 6 augustus 2008 Okay, ik zal het verklappen. Het geheim wordt uitgelegd op deze website. Maar het is een moeizaam en ingewikkeld proces. Succes ermee!
Aanbevolen berichten