Spring naar bijdragen
  • 0

OziExplorer help!

Vraag

Geplaatst

Beste GeoCachers

Als verse newbie probeer ik de werking van OziExplorer PC en Ozi voor de PocketPC te doorgronden. Ook al de helpfiles doorgespit. Wat boekjes gelezen, wordt er alleen maar verwarrender van. Het was de bedoeling om eens een cache op te zoeken, lijkt me erg leuk. :huh: Ik begrijp dat je eerst een plaatje van een kaart neemt en dat je die vervolgens kalibreert met een aantal punten. Die moet je konverteren naar een OZF2-file en naar de PPC downloaden. Vervolgens op de één of andere manier een rijtje waypoints toevoegen en aan Ozi vragen deze waypoints op volgorde aan te wijzen. :thumbdown: Kortom, het lijkt me dat er nogal wat voorwerk voor komt kijken? FF een cache zoeken is er niet bij?

Hoe pakken jullie dit konkreet aan? Ik gebruik een iPaq 3950 met een Emtac GPSJAQ. Ziet er fantastisch uit! :thumbup: Maar ja, als je er de ballen van snapt kun je er niets mee.

Wie-o-wie kan me er mee helpen? Of bv. in de buurt van Emmen eens IRL met anderen meelopen en zien hoe het werkt? Is er newbie-beschrijving van de principes van Ozi (ik bedoel niet de programma uitleg maar hoe je het aanpakt).

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
En overigens lukte het niet m'n naam te veranderen. En ook niet als nieuwe user te registreren onder een andere naam. Alle namen die ik bedenk schijnen al te bestaan (geloof ik niets van). Dus doe ik wat fout! De moderator/administrator reageert niet op mijn berichtjes hoe het dan wel moet. Ik neem kontakt met je op.

Het is gelukt zie ik :D

En........ jawel, CD 1 geruild voor een echte CD 2.

GRTZ

Kruimeldief :lol1:

009423.jpg

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...