weedboer Geplaatst 22 juni 2008 Share Geplaatst 22 juni 2008 Hallo, Er zijn verschillende sites (zoals routeyou of everytrails) waarbij je een track kan downloaden. Deze kan je vervolgens via mapsource op je gps zetten en via trackback kan je deze volgen. Nadeel is wel dat deze track enkel een soort broodkruimelspoor is en niet echt een middel waarbij je 'turn by turn' instructies krijgt. Heeft iemand een idee hoe ik een track kan gebruiken als een route in mijn garmin gpsmap 60csx met mapsource city navigator Europe 2008? Ik zou namelijk wat meer willen gaan fietsen met de gps op het stuur gemonteerd (en tegelijkertijd wat caches doen uiteraard, maar dat is al geen probleem door middel van de waarschuwingstonen die je kan laten horen). Groetjes en bedankt voor jullie reacties! Hans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fub Geplaatst 22 juni 2008 Share Geplaatst 22 juni 2008 Met GPSBabel schijnt het mogelijk te zijn om een tracklog om te zetten. Zie hier voor meer informatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 22 juni 2008 Share Geplaatst 22 juni 2008 (bewerkt) Met het gratis programma WinGDB kun je tracks naar routes converteren. Er is nu zelfs een Nederlandse versie. Klik hier! Voor tracks kun je ook kijken op gpstracks.nl 22 juni 2008 bewerkt door Ringeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden