wnh Geplaatst 1 juni 2008 Geplaatst 1 juni 2008 Weet iemand hoe ik vanuit een voetgangersgebied met m,n Colorado 300 een navigatieroute in kan voeren? Als ik nu probeer een route in te voeren via de standaard geleverde WW AutorouteDEM Basemap NR, meldt het systeem Routeberekeningsfout: geen wegen nabij beginpunt, dus moet de plaats van vertrek gewijzigd worden, maar hoe??????? Bij voorbaat dank voor informatie.
smeule Geplaatst 1 juni 2008 Geplaatst 1 juni 2008 Je hebt andere kaarten nodig om te kunnen navigeren (Via wegen). Google maar eens op city navigator.
wnh Geplaatst 2 juni 2008 Auteur Geplaatst 2 juni 2008 Je hebt andere kaarten nodig om te kunnen navigeren (Via wegen). Google maar eens op city navigator. Bedankt, dat zal ik doen.
Saffier666 Geplaatst 10 juni 2008 Geplaatst 10 juni 2008 De basiskaart (wereld) in de GPS heeft geen straten in de steden, je kunt wel zelf 'n route maken en hierop in de steden navigeren, maar de GPS mag dan niet gaan herberekenen. Ga via de toets Snelkopp. naar: Overige, Kies dan: Stel in, Kies dan: Routebepaling, En kies vervolgens bij Begeleidingsmethode: Niet via de weg. Nu zal de GPS gewoon je eigen gemaakte route volgen, en deze niet herberekenen. Wil je dat de GPS wel de route uitrekend, tja dan zal je de City-Navigator-Europe moeten aanschaffen.
wnh Geplaatst 18 juni 2008 Auteur Geplaatst 18 juni 2008 De basiskaart (wereld) in de GPS heeft geen straten in de steden,je kunt wel zelf 'n route maken en hierop in de steden navigeren, maar de GPS mag dan niet gaan herberekenen. Ga via de toets Snelkopp. naar: Overige, Kies dan: Stel in, Kies dan: Routebepaling, En kies vervolgens bij Begeleidingsmethode: Niet via de weg. Nu zal de GPS gewoon je eigen gemaakte route volgen, en deze niet herberekenen. Wil je dat de GPS wel de route uitrekend, tja dan zal je de City-Navigator-Europe moeten aanschaffen. Bedankt voor de informatie.
Aanbevolen berichten