Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

helaas daar kan ik dus niets in veranderen. zie wel dat hij van com veranderd bij opnieuw afsluiten. heb in mapsource staan op auto. zoeken. als ik bij mijn computer kijk dan zie ik ook de v niet aangesloten staan en wel het fototoestel als ik die aansluit. het wordt bijna een trauma zo :beerchug: heb trouwens ook al de com gebruikt waar hij op dat moment op staat in mapsource maar ook dan werkt hij niet.

Geplaatst

En de protocol instelling op je GPS zelf ?

Heb je die al gecontroleerd of die op Garmin staat ?

Groeten Jan-Willem.

• 2 weeks later...
Geplaatst

sorry was een weekje op vakantie dus vandaar de late reaktie. de gps v staat keurig op garmin dus dat kan het ook niet wezen. hoop dat ik het in de aankomende 2 weken kan vinden want ga daarna voor 3 weken op vakantie en dan zou het natuurlijk wel heel handig zijn om kaarten in te kunnen laden in de gps.

Geplaatst

na vanalles geprobeerd te hebben tot zelfs heel mapsource eraf en weer er opnieuw opgezet te hebben bleek het allemaal nog niet te werken. ook notter had geen antwoord en het gps forum ook niet. uit nood een nieuwe kabel gekocht die ik terug mocht brengen als het dan nog steeds niet werkte. maar hoera hoera zonder installatie ziet hij de gps v meteen en kan ik weer alles laden wat ik wil.

Bedankt voor het mee denken, petra

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...