de hangijzers Geplaatst 23 mei 2008 Geplaatst 23 mei 2008 Deze week ontvingen wij het bericht dat Bootjesven ter adoptie wordt aangeboden. Wij zijn hier inmiddels al 3 keer geweest, maar nog niet kunnen loggen Iemand interesse? For GCQKKY: Bootjesven (Archived) (Multi-cache) Location: Antwerpen, Belgium 13.1mi S (21km S) pevalo archived Bootjesven (Archived) (Multi-cache) at 5/22/2008 Log Date: 5/22/2008 Verleden jaar ben ik verhuist naar het verre limburg (ik bedoel ook de uithoek van limburg), daarom wordt het voor mij nog onmogelijk om deze cache aquadaat te gaan controleren laat staan te onderhouden. Bij een laatste controle gisteren, bleek er een belangrijk deel van wp1 verdwenen te zijn. Voor de vinders van deze cache, dankjewel dat je de moeite noch kosten hebben gespaart om deze cache tot een goede einde te brengen. Mochten er toch cachers zijn die deze geweldig vonden en met de gedachte spelen om deze te adopteren, laat maar iets weten.
kalkendotters Geplaatst 23 mei 2008 Geplaatst 23 mei 2008 Deze week ontvingen wij het bericht dat Bootjesven ter adoptie wordt aangeboden. For GCQKKY: Bootjesven (Archived) (Multi-cache) Location: Antwerpen, Belgium 13.1mi S (21km S) pevalo archived Bootjesven (Archived) (Multi-cache) at 5/22/2008 Dat gaat dus niet meer. Als een cache eenmaal gearchiveerd is dan kan hij niet meer geadopteerd worden (tenzij je de reviewer kan overtuigen dat daar een hele goede reden voor is). Wil je een cache laten adopteren, dan moet je hem alleen op disabled zetten, en dan een adoptieverzoek doen. Komt daar niemand op, dan kun je hem alsnog archiveren.
Aanbevolen berichten