Raimond Geplaatst 15 mei 2008 Geplaatst 15 mei 2008 Beste Ozi-ers, Ga over een paar weken wandelen in België. Was in de veronderstelling dat ik een complete set met Belgische kaarten had. Blijken er 3 map-bestanden van de Belgische top50-serie te ontbreken. Wie heeft voor mij de map-bestanden van: - 33 Sint Truiden - 54 Marche en Famenne - 60 La Roche en Ardenne Alvast bedankt! Groet, Raimond.
0 Kruimeldief Geplaatst 15 mei 2008 Geplaatst 15 mei 2008 Als ik Toposoftware koop en het blijkt niet compleet te zijn, dan ga ik naar de desbetreffende leverancier...
0 Raimond Geplaatst 15 mei 2008 Auteur Geplaatst 15 mei 2008 Als ik Toposoftware koop en het blijkt niet compleet te zijn, dan ga ik naar de desbetreffende leverancier... Beste Kruimeldief, Ik begrijp je dubbele boodschap Ik heb inmiddels met wat tips zelf de betreffende kaarten gecallibreerd. Weer wat geleerd! Groet, Raimond.
0 Prof. Y. Lupardi Geplaatst 15 mei 2008 Geplaatst 15 mei 2008 Er schijnt een foutje te zijn in de benaming bij de Belgen. "33-Sint_Truiden" of "33-Sint Truiden" en dat geldt ook voor de andere 'missende kaarten'. Ze zijn er dus wel!
0 Kruimeldief Geplaatst 16 mei 2008 Geplaatst 16 mei 2008 Beste Kruimeldief, Ik begrijp je dubbele boodschap Top Ondanks de dubbele boodschap blijkt dat je aan een half woord genoeg hebt.
Vraag
Raimond
Beste Ozi-ers,
Ga over een paar weken wandelen in België. Was in de veronderstelling dat ik een complete set met Belgische kaarten had. Blijken er 3 map-bestanden van de Belgische top50-serie te ontbreken.
Wie heeft voor mij de map-bestanden van:
- 33 Sint Truiden
- 54 Marche en Famenne
- 60 La Roche en Ardenne
Alvast bedankt!
Groet,
Raimond.
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten