Spring naar bijdragen
  • 0

error accessing the internet (12038)

Vraag

Geplaatst

Hallo,

Onze laptop, waar alles van Garmin/Map Source opstond, is gecrasht.

Nu heb ik alles op de nieuwe laptop gezet.

(Vista) De installatie ging zonder problemen

Ik gebruik mijn eigen originele versie en ik heb de unlockcode en en custumher code.

Maar als ik met de Unloc Wizzard ben beland bij "Enter jour Garmin Custumer Code" en deze invoer, krijg ik de volgende melding: Error accessing the internet (12038) , Please verify the internet conection and try again.

De internet verbinding is prima. De firewall tijdelijk disabled maar ook dit helpt niet.

Wie kan ons hiermee helpen?

Groetjes Mirjam

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Hallo,

Onze laptop, waar alles van Garmin/Map Source opstond, is gecrasht.

Nu heb ik alles op de nieuwe laptop gezet.

(Vista) De installatie ging zonder problemen

Ik gebruik mijn eigen originele versie en ik heb de unlockcode en en custumher code.

Maar als ik met de Unloc Wizzard ben beland bij "Enter jour Garmin Custumer Code" en deze invoer, krijg ik de volgende melding: Error accessing the internet (12038) , Please verify the internet conection and try again.

De internet verbinding is prima. De firewall tijdelijk disabled maar ook dit helpt niet.

Wie kan ons hiermee helpen?

Groetjes Mirjam

Even de unlocks laten mailen (inloggen op de garmin site) en gehele unlock reeks uit de ontvangen mail plakken volgens de bijgemailde instructies...

• 0
Geplaatst
Even de unlocks laten mailen (inloggen op de garmin site) en gehele unlock reeks uit de ontvangen mail plakken volgens de bijgemailde instructies...

Net geprobeerd maar "My Garmin" is uit de lucht..Misschien dat het probleem daar iets mee te maken heeft. Ik wacht dus maar even af, kan nu toch niets proberen daar..

Bedankt voor je reactie.

gr mirjam

(Site Upgrades in Progress

We're currently making upgrades to the site to improve the experience

for our visitors. We apologize for the inconvenience. Please check back

shortly as we plan to have the upgrades completed soon.

Thank you.)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...