Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vraag:

Als je een toestel zoals hierboven beschreven aansluit op ee pc via usb , dan wordt de power voor het toestel via de usb kabel geleverd.

Zijn er toestellen op de markt die , vanuit de sigarettenaansteker aansluiting in de auto, een usb power uitgang

leveren?

Zodanig dat men de simpele kabel van de usb kan gebruiken als voeding?

Dagger38

Geplaatst

Jazeker. Een sigaretteaansteker met als ingang een USBaansluiting. De uitgang kan dat zelf bepaald zijn. Of gewone USB of mini USB of wat dan ook.

Zijn allemaal de voltages die voor PPC's en GSM gebruikt worden. Ook mijn 60CSx zit aan zo'n aansluiting. Grote USB in de aansteker, kleine USB aan de 60CSx

Die dingen kosten een paar euro

Dus de USBkabel die je bij je 60CSx hebt gekregen, ene kant normale USB, andere kan mini USB voor dataoverdracht en voeding vanaf PC, werkt dus ook gewoon op zo'n geval.

Geplaatst
Jazeker. Een sigaretteaansteker met als ingang een USBaansluiting. De uitgang kan dat zelf bepaald zijn. Of gewone USB of mini USB of wat dan ook.

Zijn allemaal de voltages die voor PPC's en GSM gebruikt worden. Ook mijn 60CSx zit aan zo'n aansluiting. Grote USB in de aansteker, kleine USB aan de 60CSx

Die dingen kosten een paar euro

Dus de USBkabel die je bij je 60CSx hebt gekregen, ene kant normale USB, andere kan mini USB voor dataoverdracht en voeding vanaf PC, werkt dus ook gewoon op zo'n geval.

Thanks ik dacht al dat dat zou kunnen , ga maandag met1 zo een dingetje halen

Bedankt

Dagger38

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...