petervw Geplaatst 28 april 2008 Geplaatst 28 april 2008 Hoi, Ik heb sinds gister een Acer PDA met Destinator. Nu is mijn vraag, kan ik een .gpx (Pocket query) omzetten naar POI's? Ik wil zegmaar dat de caches die in de PQ staan, worden weergegeven op het kaartje. Ik heb cache mate, dus evt. kan dat helpen. Alvast bedankt!
deBruineBeren Geplaatst 28 april 2008 Geplaatst 28 april 2008 Met behulp van PoiEdit .gpx bestanden inlezen en .dat bestanden maken. Deze .dat bestand op de PDA zetten in de map "\Storage Card\Destinator\Userdata\Favorites\" of iets wat daarop lijkt.
Cybirian Geplaatst 28 april 2008 Geplaatst 28 april 2008 Met behulp van PoiEdit .gpx bestanden inlezen en .dat bestanden maken.Deze .dat bestand op de PDA zetten in de map "\Storage Card\Destinator\Userdata\Favorites\" of iets wat daarop lijkt. Helemaal top dit progje, heb ik ook ff mee gepikt. Groet, Dave
petervw Geplaatst 29 april 2008 Auteur Geplaatst 29 april 2008 Cool het werkt! Ik heb nu vanaf mijn huis alle tradi's met een radius van 61km! Geweldig. Gister heb ik ook CacheMate gekocht, dus nu wordt het cachen nog makkelijker (Nu moeten ze nog iets vinden om het juist makkelijker te maken om de cache himself te vinden..)
Aanbevolen berichten